Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Liten40 skrev:

Den muskelen de stakk i hos meg går fra hofta og ned, så det var ganske langt opp vil jeg si. 

Ok. Jeg mener hun som setter p.sprøyta setter den lenger nede, og jeg har fått ap sprøyter før. Aldri fått øm klump, men men. Klarte ikke sove i natt, hadde så mange tanker. Hun var jo koordinator for sønnen min hun der, og tydelig hva hun syns om meg som mor. Arrogant og jævlig var hun, skylte alt på meg. Takler ikke henne. 

Gjest Liten40
Skrevet
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg mener hun som setter p.sprøyta setter den lenger nede, og jeg har fått ap sprøyter før. Aldri fått øm klump, men men. Klarte ikke sove i natt, hadde så mange tanker. Hun var jo koordinator for sønnen min hun der, og tydelig hva hun syns om meg som mor. Arrogant og jævlig var hun, skylte alt på meg. Takler ikke henne. 

På en pen måte (uten å si det du sier nå, for da går de bare i forsvar) sier du at pga kjemi vil du bytte. Si at du trenger å føle deg trygg. At det er veldig viktig for at du skal klare å ta medisiner. Eller noe.

Jeg håper de vil høre på deg da.

Skrevet
4 minutter siden, Liten40 skrev:

På en pen måte (uten å si det du sier nå, for da går de bare i forsvar) sier du at pga kjemi vil du bytte. Si at du trenger å føle deg trygg. At det er veldig viktig for at du skal klare å ta medisiner. Eller noe.

Jeg håper de vil høre på deg da.

Prøvde å ringe men ingen tok telefonen, tror det er bedre sykepleieren ringer. Han ordlegger seg nok bedre enn meg, håper han vil hjelpe meg med dette. Sendte han en melding. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...