AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 Hvis man kommer i en livssituasjon som gjør at man begynner å oppleve så stor kjedsomhet at man begynner med utagering f.eks. i form av vold pga. det, har man blitt psyk? F.eks. hvis man havner i rullestol. Anta at man var glad og aktiv tidligere. Eller andre ting som hemmer livet som ikke handler om sykdom og skader, f.eks. miste jobben, økonomisk ruin etc. Dette syns jeg er litt interessant, fordi det virker for meg til å være snakk om sykdom. Men jeg har ikke hørt om denne sykdommen før... Anonymkode: e23c2...c6b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man kommer i en livssituasjon som gjør at man begynner å oppleve så stor kjedsomhet at man begynner med utagering f.eks. i form av vold pga. det, har man blitt psyk? F.eks. hvis man havner i rullestol. Anta at man var glad og aktiv tidligere. Eller andre ting som hemmer livet som ikke handler om sykdom og skader, f.eks. miste jobben, økonomisk ruin etc. Dette syns jeg er litt interessant, fordi det virker for meg til å være snakk om sykdom. Men jeg har ikke hørt om denne sykdommen før... Anonymkode: e23c2...c6b Tror ikke det regnes som sykdom. Anonymkode: cc79f...81e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 21 minutes ago, AnonymBruker said: Tror ikke det regnes som sykdom. Anonymkode: cc79f...81e Hvorfor ikke? Vet om mange sykdommer som er mindre alvorlig. Anonymkode: e23c2...c6b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 Skrevet 25. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Vet om mange sykdommer som er mindre alvorlig. Anonymkode: e23c2...c6b Nei, hvem vet. Anonymkode: cc79f...81e 0 Siter
FGT Skrevet 27. januar 2017 Skrevet 27. januar 2017 Sykdom kan være likegodt skjult som at det kommer spesielt til utrykk . Hun i rullestolen må jo ha en skade eller sykdom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.