Gå til innhold

Sykdom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man kommer i en livssituasjon som gjør at man begynner å oppleve så stor kjedsomhet at man begynner med utagering f.eks. i form av vold pga. det, har man blitt psyk?

F.eks. hvis man havner i rullestol. Anta at man var glad og aktiv tidligere.

Eller andre ting som hemmer livet som ikke handler om sykdom og skader, f.eks. miste jobben, økonomisk ruin etc.

Dette syns jeg er litt interessant, fordi det virker for meg til å være snakk om sykdom. Men jeg har ikke hørt om denne sykdommen før...

Anonymkode: e23c2...c6b

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man kommer i en livssituasjon som gjør at man begynner å oppleve så stor kjedsomhet at man begynner med utagering f.eks. i form av vold pga. det, har man blitt psyk?

F.eks. hvis man havner i rullestol. Anta at man var glad og aktiv tidligere.

Eller andre ting som hemmer livet som ikke handler om sykdom og skader, f.eks. miste jobben, økonomisk ruin etc.

Dette syns jeg er litt interessant, fordi det virker for meg til å være snakk om sykdom. Men jeg har ikke hørt om denne sykdommen før...

Tror ikke det regnes som sykdom.

Anonymkode: cc79f...81e

Skrevet
21 minutes ago, AnonymBruker said:

Tror ikke det regnes som sykdom.

Hvorfor ikke? Vet om mange sykdommer som er mindre alvorlig.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Vet om mange sykdommer som er mindre alvorlig.

Nei, hvem vet.

Skrevet

Sykdom kan være likegodt skjult som  at det kommer spesielt til utrykk . Hun i rullestolen  må jo ha en skade eller sykdom

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...