linda17 Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Hei! For cirka 2 måneder ble jeg operert for brusk-skade i mitt venstre kne. Det ble sagt at de hadde skylt kneet. Det jeg lurte på var om det er normalt å fortsatt ha smerter i kneet bla. når man går et lite stykke? det var verre før operasjonen, da kunne jeg ikke strekke det ut engang, noe som jeg kan nå. Det er gått som sagt 2 måneder, og jeg har prøvd å gått og gjøre "kne-øvelser"( for å trene det opp igjen) Jeg er litt bekymret over dette, må man evt. tilbake og gjøre noe annet enn å skylle det? Er det normalt å ha smerter nå? Med Vennlig Hilsen Linda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 linda. Bruskskaden i kneet kan være såpass omfattende at det fortsatt er smerter pga. det. Men dette bør ortpeden som opererte deg se på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.