AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 Skrevet 27. januar 2017 Jeg går til behandling hos en dps og lurer på når det er greit å komme til en akutttime slik de tilbyr. Må jeg være suicidal? Eller holder det at jeg trenger råd/hjelp/medisiner før neste time som er satt opp? Dette er situasjonen: jeg er i praksis og sliter plutselig veldig med å være der, jeg har vakter som gjør at jeg ikke får sove mer enn 4 timer hver natt fordi jeg ikke klarer å sovne tidlig nok selv med seroquel og zopiklone. Jeg har nå vært borte fra praksis og kan ikke ta mer fri uten å stryke. Nå vurderer jeg å begynne å ta ritalin igjen for å komme gjennom dagene. Jeg trenger hjelp men neste time er ikke før om nesten to uker. Kan jeg gå inn på dps sin akuttavdeling å be om hjelp? Jeg vil ikke ruse meg, men jeg vil heller ikke stryke praksis. Aner ikke hva jeg skal gjøre, og trenger hjelp. Er det greit å ta kontakt selv om jeg ikke er suicidal? Anonymkode: 32525...ffe 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. januar 2017 Skrevet 27. januar 2017 Ja, det er helt greit. Ta kontakt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.