Gå til innhold

ADM:Har litt "tekniske"problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

jJeg er logget på siden men når jeg skriver svar eller skal opprette nytt emne skjer det ingen ting når jeg trykker på send. Slik har det vært i noen dager nå.Fått låne en annen maskin for å ta kontakt. Er det noen jeg kan sende beskjed til her på DOL Som kan hjelpe meg med dette.?

Anonymkode: f574e...3fc

Skrevet

Opplever det samme fra mobil. Går ikke å starte tråder, svare, logge av (klarte å logge av ved å logge på med flere enheter) eller logge på.

Skrevet

Når jeg skal prøve logge av får jeg opp feilkode 2S119/1. Så står det kontakt oss. Jeg skriver innpå den siden som da kommer opp men dette bli heller ikke sendt. Litt dumt å ikke kunne bruke mobilen min da jeg ikke har egen datamaskin..Har jo gått fint helt til nå?

Skrevet
På 2017-01-28 den 5.46, AnonymBruker skrev:

Når jeg skal prøve logge av får jeg opp feilkode 2S119/1. Så står det kontakt oss. Jeg skriver innpå den siden som da kommer opp men dette bli heller ikke sendt. Litt dumt å ikke kunne bruke mobilen min da jeg ikke har egen datamaskin..Har jo gått fint helt til nå?

Jeg får også opp den feilkoden samt at jeg ikke får svart eller startet nytt tema fra mobil. Jeg bruker også bare mobil, har ikke egen datamaskin.  Det har aldri vært noe problemer før.  Håper dette løser seg snart. 

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger. Fint om andre med ulike problemer også skriver i denne tråden.

Teknisk vil se nærmere på dette.

Skrevet

Har fått lånt meg et nettbrett så jeg får kommet meg på DOL, enn så lenge. 

På mobilen har jeg nå blitt logget ut av DOL, men det går ikke å få logget seg inn igjen.

Ser fram til problemet blir løst :)

Blomsterfluen
Skrevet

Jeg har de samme irriterende problemene på mobil, men jeg løser problemet med å gå til innstillinger i chrome, og velge "bruk skrivebordsversjon".

Skrevet

Har ikke fått sendt skrevne innlegg fra mobil. Prøver på pc nå.

Skrevet

Dette har ikke vært bra for paranoiaen min,gitt! Jeg har i dagevis nå trodd at jeg er blitt utestengt fra dol, at jeg ikke lenger er ønsket her. Grunnen er at jeg ikke har greid å logge meg inn fra mobilen som jeg pleier å bruke. Trodde først at kontoen var blitt sperret, men da jeg prøvde å lage ny bruker, gikk heller ikke det. Da tenkte jeg at ip-adressen min var blitt stengt. Ble så lei meg.

Men heldigvis kom jeg over denne tråden hvor problemene jeg opplever er beskrevet, og da skjønte jeg. Takk for tips om å logge seg på fra en annen enhet! Nå bruker jeg pc`en og det funker som bare det. ;)

Skrevet

trøbbel her og. 

Fulgt rådet om å bruke skrivebordsversjon i Chrome så funker det. 

Har ikke kunnet skrevet svar/nye poster, ikke markert kategorier som lest. 

Bruker kun mobil.

Skrevet
Akkurat nå, Psykojenta skrev:

trøbbel her og. 

Fulgt rådet om å bruke skrivebordsversjon i Chrome så funker det. 

Har ikke kunnet skrevet svar/nye poster, ikke markert kategorier som lest. 

Bruker kun mobil.

jeg er en voksen dame som har "datadysleksi" . Hva i all verden er Chrome.? Tror du en av ungdommene mine vet det.?

Syns det er så "trasig" å måtte låne datamaskin av noen for å komme innpå dol for tiden.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg er en voksen dame som har "datadysleksi" . Hva i all verden er Chrome.? Tror du en av ungdommene mine vet det.?

Syns det er så "trasig" å måtte låne datamaskin av noen for å komme innpå dol for tiden.

Chrome er nettleseren jeg bruker (Google Chrome). Ja, ungdommen bør vite hva det er 😊

Jeg er ikke sikker på om den muligheten (bruke skrivebordsversjon) er på alle nettlesere.

Nettleser er det programmet/appen du bruker for å komme deg på Internet

Skrevet
16 minutter siden, Psykojenta skrev:

Chrome er nettleseren jeg bruker (Google Chrome). Ja, ungdommen bør vite hva det er 😊

Jeg er ikke sikker på om den muligheten (bruke skrivebordsversjon) er på alle nettlesere.

Nettleser er det programmet/appen du bruker for å komme deg på Internet

Takk for svar:)

Skrevet

Kan enda ikke logge meg inn via mobilen. Må vi regne med at det ikke blir noen ordning?. Så trasig å ikke kunne delta så mye innpå her. Må låne en datamaskin av noen andre i heimen. :).

Skrevet

Har ikke folk skikkelig PC med ordentlig tastatur og stor skjerm hjemme?

Det var merksnodig.

Anonymkode: a4480...16b

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke folk skikkelig PC med ordentlig tastatur og stor skjerm hjemme?

Det var merksnodig.

Anonymkode: a4480...16b

Er det så merksnodig at noen har andre måter å gjøre ting på enn deg ?. Vi har mange datamaskiner i hus men så bor det også 6 personer her. Det var godt å kunne sitte meg ned helt privat og være ærlig og avslappet i mine kommentarer innpå her. Slippe å måtte "sloss" om en PC eller sitte foran andre å skrive på en stor stasjonær PC. Men man venner seg jo til det også:)

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg har det samme problemet. Kan verken logge ut, poste eller "like" på mobilen. Da jeg fikk logget ut ved å slette nettleserdata kommer jeg ikke inn igjen. Har Android 6.0.1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...