Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en epikrise fra DPS i journalen fra fastlegen hvor det sto at i 2013 hadde jeg væt i samtaler i ca et halvt år. Det var helt ukjent for meg. Husker absolutt ingenting av det og hadde heller ikke visst om samtalene om jeg ikke hadde fått kopi av journalen. Dette skremmer meg litt for trodde man husket sånt. Hva i all verden skjer med meg? Begynner jeg å bli senil? Nærmer meg 40. Bør jeg ta det opp med fastlegen? Er noe vanskelig for meg dette så håper på svar.

Ps er fremdeles problemer å logge seg inn, svare og starte emner/tråder. Måtte bruke annen enhet.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Slikt kan skje om stressnivået den gang var svært høyt.

Skrevet
Akkurat nå, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Slikt kan skje om stressnivået den gang var svært høyt.

I et halvt år? Var visst kvinnelig behandler jeg hadde igjen og det største traume mitt var forårsaket av en kvinne. Sammenheng? Har kun hatt kvinnelige behandlere på DPS og terapi har vært nytteløst. Måtte også slutte hos psyk sykepleier pga traumene ble verre. Var kvinne det og. Har heldigvis mannlig fastlege og prater lett med han. 

Skrevet

Ja, en kan ha skyhøyt stressnivå I kroppen I veldig lang tid!

Jeg så I journalen min og der er det dokumentert behandling I nesten to år jeg ikke visste om.

Du er nok ikke begynt å bli senil, men du har nok ganske mye stress! Og hvis det er en del traumerelatert, er jo alt I deg I beredskap på en måte

Skrevet

Er visst stresset i lange baner ennå for glemmer mye og å må ta medisiner mot spenningshodepine og søvn. 

Skrevet

Jeg leste at jeg hadde vært i kontakt med ungdomspsykiatrisk i min ungdom, det husker jeg ikke. Men husker jeg var på PPT. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...