Gå til innhold

Fortelle arbeidsgiver om helsen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobbet der jeg jobber nå i 3 måneder, og vi er 6 ansatte. Da jeg begynte tenkte jeg at min psykiske helse ikke skulle være et problem og at jeg ikke trengte å fortelle noe til min sjef som jobber tett med alle oss. 

Men det har gnaget på meg helt siden Desember og jeg har lyst å fortelle sjefen og de ansatte som jeg jobber med om lyder jeg kan lage og tvangen min.. Jeg tenker at i morgen skal jeg fortelle det i morgen skal jeg fortelle det, men ender alltid med at jeg ikke helt klarer og tørr.

Jeg er sikker på at de ansatte har sett og lagt merke til ting men ikke tørr å kommentere. Jeg går rundt å tenker at de kanskje tror at jeg er helt merkelig..

Prøver gjøre ting å diskret og skjult men det er jammen ikke alltid lett.

Hvis jeg fortelle om det kort så vil det kanskje bli lettere for meg å slutte å tviholde tvangen og lydene så mye.

Noen med samme erfaring eller lignende?

Takker for svar. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...