Gå til innhold

Rapid cykling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på rapid cykling og blandet episode?

Anonymkode: fb0bd...bb6

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I en blandet episode har en vekslinger mellom oppstemte og nedstemte perioder innen samme episode f. eks i løpet av samme døgnet.

I RC har en minst 4 avgrensede episoder i løpet av 12 mnd.

Skrevet
5 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

I en blandet episode har en vekslinger mellom oppstemte og nedstemte perioder innen samme episode f. eks i løpet av samme døgnet.

I RC har en minst 4 avgrensede episoder i løpet av 12 mnd.

Du har skrevet før at vekslinger innen samme døgn er eupf. Blanda episode gir meg en bedre forklaring på meg.

Anonymkode: cdf91...121

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vekslinger innen samme døgn i en sykdomsepisdode hos en person som har bipolar lidelse, er blandet episode/mixed state.

Skrevet
11 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Vekslinger innen samme døgn i en sykdomsepisdode hos en person som har bipolar lidelse, er blandet episode/mixed state.

Jeg har diagnosen BP2,  men er ikke A4.

Anonymkode: cdf91...121

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...