Gjest lulu Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Når man har spist mye, utvider magesekken seg da, slik at den forblir så stor? Går det an å "krympe" den? Hvor lang tid tar det eventuelt? Har nemlig spist DEN middagen nå, er STAPPA!! begynner å bli litt bekymret....=( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyseblå Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Tror ikke du skal være bekymret for at du har gjort magesekken større på bare en middag. Spiser du vanlig igjen i morgen så er alt i orden igjen skulle jeg tro. Krymping av magesekken vet jeg alt om!!! Jeg prøver å gå ned litt og spiser derfor mindre enn vanlig og det merkes på magesekken. Jeg blir sulten fortere og ikke så mett av den maten jeg spiser (som er mindre enn det jeg pleide å spise) Heldigvis så sier kurslederen min at dette er noe som kommer til og ordne seg bare magen får kympet litt om noen dagers tid Så jeg lever i spenning! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.