Gå til innhold

Hva er det som kjennes bak den bakerste tanna?

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Trine skrev:

Du sa jo du fikk vondt i mandlene, sist jeg sjekket så var mandlene plassert øverst i halsen. Vondt i mandlene når man svelger er et typisk tegn på halsbetennelse.

Nei, ikke når jeg svelger sånn vanlig. Er bare når jeg beveger tunga helt ut til siden(ene) og når jeg drikker evt.

Kan det ha noe sammenheng med den dingsen bak visdomstanna evt?

Anonymkode: 78dd0...e40

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke når jeg svelger sånn vanlig. Er bare når jeg beveger tunga helt ut til siden(ene) og når jeg drikker evt.

Kan det ha noe sammenheng med den dingsen bak visdomstanna evt?

Er vanlig at det gjør mindre vondt å svelge spytt enn drikke. Høres fortsatt ut som en liten halsbetennelse.

Og om det kan ha noen sammenheng med visdomstanna vet jeg akkurat like lite nå som da du spurte i sta.

• 5 måneder senere...
Blomsterfluen
På 3.2.2017 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Har også en rar følese nå, når jeg beveger tunga og drikker, får hovedsaklig vondt/ubehag i mandlene på venstre siden.

Tror du dette har noen sammenheng?

Det kan være fordi du har gapt mye for å ta bilde og kjenne. Jeg får vondt i mandelområdet når jeg svelger om jeg har gapt mye, og det kan stikke.

Endret av Blomsterfluen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...