Gå til innhold

herregud så psykopatisk man kan bli for å tjene penger... (mensez til menstruerende kvinner))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det minner om noe Petter Smart laget i et Donald på 60-tallet (eller litt senere): Et kjemisk stoff som forsterket vannets overflatehinne, den som insektene går på.  Dermed kunne mennesker også gå på vannet.

Jeg ville ikke stolt på det mens-limet et sekund.  "Oppfinneren" er jo mann, så han har selvsagt aldri hatt mensen, men han har tydeligvis heller aldri erfart noe som minner om urinlekkasje... 

Hvorfor er dette psykopatisk? Idiotisk? Og hva har det med saken å gjøre at gründeren er en mann? Finnes mannlige gynekologer også, stoler dere ikke på dem siden de ikke har deres underliv?

Synsing og svansing, kjedelig!

Anonymkode: eed90...d0d

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva har det med saken å gjøre at gründeren er en mann? Finnes mannlige gynekologer også, stoler dere ikke på dem siden de ikke har deres underliv?

En lege har selvfølgelig ikke hatt alle sykdommer og mangler nødvendigvis de organer som bare det motsatte kjønn har. Jeg synes ikke det er helt analogt med at menn finner opp noe som tetter igjen kvinners kroppshuleåpninger.

Jeg ville ikke brukt uttrykket psykopatisk eller idiotisk, jeg ville bare ikke stolt på en låsemekanisme for mensblod som åpnes av urin.  De to kroppsvæskene er litt for nær hverandre til det.  Jeg ville fått et helt annet forhold til det å sykle, le eller nyse - uten at jeg på noen måte plages av urinlekkasjer, det er bare noe som kan forekomme. 

Noen ville kanskje lekt med tanken på å smøre den greia på (munn)leppene mine mens jeg sov - i hvert fall som en test :unsure:

Det blir veldig stille her hvis man ikke kan synse litt ;)  Jeg er nok ganske kjedelig.  Svansing vet jeg ikke helt hva er.

Blomsterfluen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette psykopatisk? Idiotisk? Og hva har det med saken å gjøre at gründeren er en mann? Finnes mannlige gynekologer også, stoler dere ikke på dem siden de ikke har deres underliv?

det er psykopatisk fordi han vet daikke hvor jævlig det er å ha mensen avogtil, med smerter og sånt, og at det vil bli mer smerter om blodet øker trykket der inne, for ikke å få komme ut...og det er idiotisk fordi det ikke er naturlig å lime igjen fitta! det minner meg om at han oppfinneren er imot kvinners naturlige ting, å være fruktbar.

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det er psykopatisk fordi han vet daikke hvor jævlig det er å ha mensen avogtil, med smerter og sånt, og at det vil bli mer smerter om blodet øker trykket der inne, for ikke å få komme ut...og det er idiotisk fordi det ikke er naturlig å lime igjen fitta! det minner meg om at han oppfinneren er imot kvinners naturlige ting, å være fruktbar.

Det har ingen ting med psykopati å gjøre, les deg evt. opp på temaet. Synes du bør moderere språkbruken din.

Annonse

Blomsterfluen
11 minutter siden, Xtra skrev:

Det har ingen ting med psykopati å gjøre, les deg evt. opp på temaet. Synes du bør moderere språkbruken din.

jeg trodde psykopater var sån, jeg, at de ikke brydde seg om andres lidelse, og at de syns det er gøy å se andre lide, som foreksempel kvinner med gjennlimt underliv...

Blomsterfluen
2 timer siden, Xtra skrev:

det har med psykopati å gjøre. sån er det bare. jeg syns du og de andre surprompene her inne bør slutte å kvarulere på meg bare fordi jeg bruker ord som ikke passer deres vokabularer, når ikke engang tråden handler hovedsaklig om det eksakte ordet.

Blomsterfluen
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

dritsure anonymbrukere... dere er minst like kjedelig!

5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

dritsure anonymbrukere... dere er minst like kjedelig!

Er da virkelig ikke sur, men ganske drøyt å kalle noe for psykopatisk kun fordi du er uenig i produktet. Du vet ikke konsekvensen av å "lime igjen" blir, større trykk? 

Og jeg støtter personen over her at ditt vokabulær passer aldeles dårlig i et offentlig forum.

Blomsterfluen
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da virkelig ikke sur, men ganske drøyt å kalle noe for psykopatisk kun fordi du er uenig i produktet. Du vet ikke konsekvensen av å "lime igjen" blir, større trykk? 

Og jeg støtter personen over her at ditt vokabulær passer aldeles dårlig i et offentlig forum.

drit i vokabularet mitt, poenget med tråden var ikke hva psykopati er, pg jeg er da kvinne og vet utmerket godt hvor vondt det er når blodklumper setter seg fast inni der... selv om jeg ikke bruker lim der nede. da må det være jævlig å bli enda mer tetta igjen sån at blodet koagulerer og tetter der inne... dere forstår ikke forskjell på billedligtalte uttrykk, og faltisk bokstaveligtalte utsagn. noen sier jo når de blir oberrasket «jeg tror jeg dauer» men det er jo ikke det samme som om de faktisk gjør det, det er bare noe man sier... jeg er vant til at ingen støtter mine meninger, så om du støtter noen andre, så driter jeg i det, fordi jeg er ikke ute etter å bli mobbet ut fordi jeg bruker et eller to ord som dere krangler med meg om er feil og sånt, når hovedpoenget ikke var de utsagnsordene.

8 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

drit i vokabularet mitt, poenget med tråden var ikke hva psykopati er, pg jeg er da kvinne og vet utmerket godt hvor vondt det er når blodklumper setter seg fast inni der... selv om jeg ikke bruker lim der nede. da må det være jævlig å bli enda mer tetta igjen sån at blodet koagulerer og tetter der inne... dere forstår ikke forskjell på billedligtalte uttrykk, og faltisk bokstaveligtalte utsagn. noen sier jo når de blir oberrasket «jeg tror jeg dauer» men det er jo ikke det samme som om de faktisk gjør det, det er bare noe man sier... jeg er vant til at ingen støtter mine meninger, så om du støtter noen andre, så driter jeg i det, fordi jeg er ikke ute etter å bli mobbet ut fordi jeg bruker et eller to ord som dere krangler med meg om er feil og sånt, når hovedpoenget ikke var de utsagnsordene.

Mobbet ut? Det er da vel ingen her som har til hensikt å mobbe deg ut.

Annonse

5 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg trodde psykopater var sån, jeg, at de ikke brydde seg om andres lidelse, og at de syns det er gøy å se andre lide, som foreksempel kvinner med gjennlimt underliv...

Joda, du er inne på noe her, det du nevner er vel typisk for psykopater. Jeg trodde produktet var seriøst ment, jeg orket/orker ikke sette meg inn i detaljene ved det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...