Gå til innhold

Har du det bra nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs hva du mener med bra...

Jeg fryser - er iskald på hendene og armene. Tok akkurat på meg ei varm jakke og laget meg en kopp med te - regner med at det hjelper, så om 15 minutter fryser jeg trolig ikke lenger.

Har avtalt tur i skogen med ei venninne på onsdag, så jeg har en god følelse når jeg tenker på den turen, og gleder meg til den :)

Fant akkurat på en fin gave jeg kan gi til kjæresten til sønnen i bursdagsgave, så det er jeg også fornøyd med :)

Holder på med noe litt kronglete på jobben, en mail som er litt vanskelig å skrive, så derfor sveiper jeg innom DOL for å utsette det vanskelige noen minutter til... og det er vel egentlig ikke så bra...

Jeg har hyggelige folk rundt meg på jobb, og det var fint å snakke med dem i lunsjen. Gleder meg til i ettermiddag når jeg kommer hjem, og høre hvordan ungene har hatt det på skolen. Så er det middag, kjøring på unger til/fra trening, kanskje en tur selv også.

Så ja - jeg har det nok bra, selv om jeg fremdeles er kald på hendene :rolleyes:

21 minutes ago, påskelilje said:

Spørs hva du mener med bra...

Jeg fryser - er iskald på hendene og armene. Tok akkurat på meg ei varm jakke og laget meg en kopp med te - regner med at det hjelper, så om 15 minutter fryser jeg trolig ikke lenger.

Har avtalt tur i skogen med ei venninne på onsdag, så jeg har en god følelse når jeg tenker på den turen, og gleder meg til den :)

Fant akkurat på en fin gave jeg kan gi til kjæresten til sønnen i bursdagsgave, så det er jeg også fornøyd med :)

Holder på med noe litt kronglete på jobben, en mail som er litt vanskelig å skrive, så derfor sveiper jeg innom DOL for å utsette det vanskelige noen minutter til... og det er vel egentlig ikke så bra...

Jeg har hyggelige folk rundt meg på jobb, og det var fint å snakke med dem i lunsjen. Gleder meg til i ettermiddag når jeg kommer hjem, og høre hvordan ungene har hatt det på skolen. Så er det middag, kjøring på unger til/fra trening, kanskje en tur selv også.

Så ja - jeg har det nok bra, selv om jeg fremdeles er kald på hendene :rolleyes:

Dette var fjernt fra min hverdag.

Sånn er det.

Anonymkode: 8da24...b02

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...