Gå til innhold

Hvilken låt "of all time" er den du hater mest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutes ago, AnonymBruker said:

Det må jeg ha fortrengt.

Anonymkode: c5f98...56d

Kommer du ikke over noe om du ser på YouTube? De spiller jo også mye gammelt på radio, som man er nødt for å høre på på butikken.

Anonymkode: 91c58...125

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer du ikke over noe om du ser på YouTube? De spiller jo også mye gammelt på radio, som man er nødt for å høre på på butikken.

Se ovenfor.

Annonse

18 minutes ago, AnonymBruker said:

Åh fy faen den overgangen... først er det en full danske som blåser løs på tomme oljefat, og så begynner Hetfield med sin nye køntri-vokal.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh fy faen den overgangen... først er det en full danske som blåser løs på tomme oljefat, og så begynner Hetfield med sin nye køntri-vokal.

Hvor dypt er det mulig å synke? Er dette samme bandet? Kan være erstattet av kloner, lurer jeg litt på nå.

Gjest Gargamel

Super tråd. Jeg har ikke tenkt over at Green day er emo-punk, men når noen påpeker det så stemmer det. Ærlig talt så likte jeg "Basket Case"., men nå er den sangen ødelagt for meg:-)

Den nest  verste sangen jeg vet om er "With or without you" med U2. Den tar liksom aldri slutt heller :-(

Den aller verste sangen jeg et om det den nedenfor. Jeg synes det er en lidelse å høre på. Jeg vet ikke hvorfor, men det er noe med stemmen og hele greia:

Annonse

2 hours ago, Gargamel said:

Den nest  verste sangen jeg vet om er "With or without you" med U2. Den tar liksom aldri slutt heller :-(

Høres ut som de bruker theremin i den låta? Hm. Hører ikke på U2.

1 time siden, cilie skrev:

Må ikke blande Metallica i en slik tråd da😅 Så de for noen uker siden, og de leverer for å si det sånn👏👏

Få band som har forfalt så mye. I storhetstiden (for omtrent 30 år siden) var de noe helt annet.

24 minutter siden, slabbedask skrev:

Få band som har forfalt så mye. I storhetstiden (for omtrent 30 år siden) var de noe helt annet.

Takk for link. Kult! Cliff Burton og. Jeg er vel blant dem som hang meg på med Black album, men som også liker mye av det fra tidligere som "For whom...", "Master", "Creeping death", "Seek..","Ride the...", One" ++++

Det er mulig de var bedre før, men bandet jeg så på nå i København, var i knallform. De har jo blitt 30 år ++ eldre også. 

Å, nå blir jeg hengende på YouTube og se mer!!!

Endret av cilie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...