AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Kun 1 låt pr person! Jeg har dilla på en gammel klassiker : Anonymkode: 10a99...b23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Er mer en album-mann, men denne har vel gått mye. Anonymkode: 31f4c...19b 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 "Jag har bodd vid en landsveg" Helt seriøs Den synes jeg om Ellers prøver jeg å følge med i tiden så godt jeg kan Nå hører jeg Flyktningehjelpen strever med å komme frem med sine ting i media radio og tv Konkurransen er veldig stor i alt i dag føler jeg Mange vil vel si at ikke rart det blir kriger og konflikter når folk mangler det helt grunnleggende og basale Jeg er enig i det personlig Men kriger kan ikke forsvares synes jeg Ikke usportslig konkurranse heller Men kanskje man kunne gjøre bedre og ikke urettferdig regelverk som er bærekraftig også? Det er kanskje hva som man prøver Man ser ofte bare vinnerne i alt Det ligger mye arbeid bak tapernes bidrag også Mye musikk får ofte ny renessanse på senere tidspunkt 0 Siter
tilstede Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Jeg er stor fan av Ed Sheeran, og på fredag kommer han med ny musikk. Gleder meg som en liten unge! 1 Siter
Kanonføde Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Her var det mye kliss. På tide med litt ekte heavy metal. Verdens beste vokalist, of all time. 1 Siter
Andreaswell Skrevet 28. februar 2017 Skrevet 28. februar 2017 Min favoritt i mange år, ingen over og ingen ved siden av. Har hjulpet meg gjennom tunge perioder. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2017 Skrevet 1. mars 2017 1 hour ago, Mrs D said: Det var vakkert. Anonymkode: 31f4c...19b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.