Gå til innhold

Hvordan er VKA eller Libra i fht Grete Roede?

Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Har tidligere prøvd Grete Roede og gikk ned 8 kg på 8 uker, men jeg ble GAL av all kaloritellingen. Noen som vet hvordan Libra eller VKA er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd Grete Roede, men gikk på Libra-kurs i fjor, og har nettopp startet opp igjen i år. Ikke hysterisk kaloritelling og veiing av maten (om enn i det hele tatt), så etter hva jeg kan forstå (og har erfart selv) er Libra å foretrekke! :-)

Nærmeste kurs finner du her:

http://www.libra-helse.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd Grete Roede, men gikk på Libra-kurs i fjor, og har nettopp startet opp igjen i år. Ikke hysterisk kaloritelling og veiing av maten (om enn i det hele tatt), så etter hva jeg kan forstå (og har erfart selv) er Libra å foretrekke! :-)

Nærmeste kurs finner du her:

http://www.libra-helse.no

Hvor mye koster et Libra kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått en del på VKA, og er kjempefornøyd med det! Man teller ikke kalorier men det er litt veiing i begynnelsen. Med meg tok det bare et par uker til jeg "var inne i det", dvs kunne se omtrent vekten på brødskiven, poteten osv. Så vekt bruker jeg ikke lenger.

Opplegget er veldig bra og de vektlegger å spise masse grønt, mange måltider for dagen og drikke mye vann. Første kurset tror jeg koster ca 1100,-, er ikke helt sikker. Det er 8 uker. Senere blir det billigere dess flere kurs du tar. Det siste kurset mitt kostet 750,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster et Libra kurs?

Det koster 1250, og går over 8 uker. Hvis du er forhindret fra å gå en gang, kan du gi beskjed til instruktør pr telefon at du ikke kommer, og så få igjen denne "gangen" senere, slik at "ditt" kurs kanskje varer i 10 uker istedenfor 8 (om du er forhindret 2 ggr).

Det kan lønne seg å ta oppfølgingskurs (f.x. en gang i måneden) etter endt kurs, om man har en tendens til å legge på seg etter endt kurs. Da får du litt oppfølging og råd på veien om det sklir ut... ;-)

Vel verdt pengene spør du meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på alle tre, men det er veldig lenge siden jeg gikk på Grete Roede. Matmengden er ganske lik. Kan ikke huske at jeg tellet kalorier på noen kurs, heller ikke Grete Roede. Jeg synes VKA er enklest, da de har noen kjekke avkryssingslister. Jeg veier en del av maten, men etter en tid vet man hvor mye en skive, pålegg f.eks. veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...