AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virker selo-zok mot pustebesvær , kvelningsfornemmelse og press i brystet også. ? Anonymkode: ec76e...077 Nei, ingen betablokker virker mot det. Anonymkode: 4ff19...478 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ingen betablokker virker mot det. Anonymkode: 4ff19...478 Det er jo fysiske symptomer på angst. Trodde betablokker " roet ned" ... Men siden du virker så sikker må jeg jo stole på svaret ditt😊 Anonymkode: ec76e...077 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 Hvis du tenker at en del av de kroppslige symptomene skyldes "aktivering", slik som høy puls, hjertebank, svetting, skjelving etc, så hjelper betablokker mot dette. Pustebesvær, kvelningsfornemmelse og press i brystet er nok ikke slike symptomer, og derfor liten sannsynlighet for at betablokker vil hjelpe særlig her. Anonymkode: 4ff19...478 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 Nei, det har det ikke virkning mot. Men jeg føler at angstsymptomer generelt blir midlere all over når noen blir tonet ned. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2017 Skrevet 3. mars 2017 13 minutter siden, FjellOgDalar skrev: Nei, det har det ikke virkning mot. Men jeg føler at angstsymptomer generelt blir midlere all over når noen blir tonet ned. Har konstant følese av stramming i halsen og følese av tungpust og trykk i mage og bryst. Ingenting hjelper. Ved utfordringer som feks da jeg skulle sette veneflon eller gjøre enkle sykepkeieroppgaver skalv jeg slik på hendene etter hvert at jeg ikke klarte å jobbe lenger. Å sette en sprøyte var som å ha gått en maraton og fingrene mistet kraft. Å gå opp bakken til jobb var en utfordring da beina sviktet og føltes nummen .osv Jeg prøvde Selo zoc en gang men fikk veldig mye parestesier . Kanskje det hadde gått over hvis jeg hadde fortsatt å prøve ..? Anonymkode: ec76e...077 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.