Gå til innhold

wifi og mikrobølgestråler... farlig! (faktavideo)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/09/03/brain-damage-from-mobile-phone-radiation.aspx

man kan få kreft og hjernen varmes opp og gir skade i lengre sikt når man prater mye i telefonen inntill øret stod det, og brystkreft hviss mobilen er mye i brystlommen og alzheimers kan det også gi leste jeg, og søvnproblemer.

Annonse

16 timer siden, Blomsterfluen skrev:

man kan få kreft og hjernen varmes opp og gir skade i lengre sikt når man prater mye i telefonen inntill øret stod det, og brystkreft hviss mobilen er mye i brystlommen og alzheimers kan det også gi leste jeg, og søvnproblemer.

Leste du innholdet i linkene jeg la inn til deg?  Fra Statens strålevern

17 timer siden, Blomsterfluen skrev:

...alzheimers kan det også, gi leste jeg

Hvis man surfer omkring på nettet, kan man finne påstander fra relativt pålitelig hold, om at stråling av den typen som kommer fra mobiltelefoner, både kan forårsake Alzheimer og helbrede Alzheimer.  Men det er fra laboratorieforskning der man utsetter forsøksdyr for stråling, det er ikke studier der man sammenlikner miljøfaktorer rundt de som har eller ikke har sykdommen.

Generasjonene som har vokst opp med mikrobølgeovner og mobiltelefoner, har stort sett ikke rukket å få demenssykdommer ennå.  Hvis veldig mange hadde fått det tidligere enn vanlig etter at disse produktene kom, hadde det blitt oppdaget.  Årsaken til at flere får Alzheimer, er hovedsakelig at flere blir gamle.  Det samme gjelder kreft.

Husk at hvem som helst kan legge ut hva som helst på internett.  Det blir ikke sant av den grunn.

Annonse

Blomsterfluen
37 minutter siden, laban skrev:

Hvis man surfer omkring på nettet, kan man finne påstander fra relativt pålitelig hold, om at stråling av den typen som kommer fra mobiltelefoner, både kan forårsake Alzheimer og helbrede Alzheimer.  Men det er fra laboratorieforskning der man utsetter forsøksdyr for stråling, det er ikke studier der man sammenlikner miljøfaktorer rundt de som har eller ikke har sykdommen.

Generasjonene som har vokst opp med mikrobølgeovner og mobiltelefoner, har stort sett ikke rukket å få demenssykdommer ennå.  Hvis veldig mange hadde fått det tidligere enn vanlig etter at disse produktene kom, hadde det blitt oppdaget.  Årsaken til at flere får Alzheimer, er hovedsakelig at flere blir gamle.  Det samme gjelder kreft.

Husk at hvem som helst kan legge ut hva som helst på internett.  Det blir ikke sant av den grunn.

ok. men det meat skremmende er at pappa fikk non hudkinson lymfekreft fordi han var på en militærbåt og jobbet med radar, sa mamma. og de som hadde jobbet på de båtene så hadde mange av ungene deres blitt født med genfeil og manglet kroppsdeler fordi fedrene hadde blitt utsatt for radarstråling. det stod på nettsidene at radarstråling er det samme som mobilstråling og wifi, og de på siden nevnte akkurat det mamma forklarte om pappas kreftårsak. det stod blant annet non hutkinson lymfekreft, feil i gen til barn av foreldrene. noe må da være sant, jeg vet ikke hva jeg tror mer, skal jeg tro på det mamma og nettsidene sier, eller ingen?

14 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det stod på nettsidene at radarstråling er det samme som mobilstråling og wifi

Men det er stor forskjell på styrken.  Det er vann både i dusjen og i en flodbølge. 

Non-hodgkins er lymfekreft.  Jeg tror ikke den er spesielt arvelig, i hvert fall ikke så tydelig at man har identifisert gener, slik man har for enkelte typer brystkreft.  Det skal uansett mye til for at en genfeil som oppstår som reaksjon på uvanlig miljøpåvirkning, går i arv til neste generasjon. 

Huntingtons sykdom er en hjernesykdom.  Den kan gå i arv fra foreldre til barn gjennom en genfeil. 

Generelt er det nesten alltid mulig å finne en nettside som påstår at noe er farlig.  Man bør alltid se nøye på hvor informasjonen kommer fra før man eventuelt blir engstelig.   

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...