Gå til innhold

Statusoppdatering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da er klokken 01:35, og jeg prøver å legge meg etterhvert. Onaneringen er overstått, så da er det bare noen få ting igjen. Nå spiser jeg litt kveldsmat, fordi jeg klarer ikke å sovne hvis jeg er sulten. Men maten må synke før jeg legger meg, ellers får jeg bare vondt i magen og det har heller ingen "effekt" om det ikke kommer ordentlig ned. Så da spiser jeg nå, og tar kveldsmedisinen sammen med maten (den må tas sammen med mat). Drikker endel vann, for å veie opp for kokkan. Men må vente en stund for å få alt til å synke. Og så må tennene pusses (de kan jo heller ikke pusses rett etter spising, da ville det ikke bli like bra puss).

Kommer meg nok ikke i seng før 02:30.

Og siden jeg stod opp cirka 14, så blir jeg kanskje liggende til 05 (og ikke lenger, siden jeg ikke fikk nok søvn i går selv om jeg sov til 14).

Men i morgen er det en ny dag.

Ny dag, nye muligheter.

Anonymkode: 6465f...35a

Skrevet

Er dette av litterær kvalitet? Kan vedkommende bli forfatter for å spe på trygda?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kanonføde skrev:

Er dette av litterær kvalitet? Kan vedkommende bli forfatter for å spe på trygda?

Kan gi det ut selv på Lulu, vel.

Hva skal verket hete, Min Bok i 23 bind?

Anonymkode: 96798...030

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...