Gå til innhold

Slitsomt å følge med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du det er slitsomt å følge med på det som skjer i samfunnet, dvs. lese det som står i avisen?

Anonymkode: 30df1...0aa

Leser ikke aviser, er jo bare elendighet. Ja slitsomt å følge med på alt. 

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du ikke det greit å vite litt av hva som skjer?

Samboeren min pleier å si det hvis det er noe spesielt, pleier  si "Du følger jo ikke med på noe". Men jeg har ikke interesse av det. 

AnonymBruker
25 minutes ago, stjernestøv said:

Samboeren min pleier å si det hvis det er noe spesielt, pleier  si "Du følger jo ikke med på noe". Men jeg har ikke interesse av det. 

Kan nok være lurt å få med seg hovedtrekkene, selv om man ikke er interessert.

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan nok være lurt å få med seg hovedtrekkene, selv om man ikke er interessert.

Kanskje det, men stoler ikke på journalister. De ser ting fra sitt synspunkt, slik det er forventet at de skal se det. 

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Kanskje det, men stoler ikke på journalister. De ser ting fra sitt synspunkt, slik det er forventet at de skal se det. 

Men du har ikke noe problem med å stole på YouTube-videoer, guruer, healere og andre alternative folk?

Anonymkode: c0c89...004

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men du har ikke noe problem med å stole på YouTube-videoer, guruer, healere og andre alternative folk?

Anonymkode: c0c89...004

Stoler ikke på dem heller lenger, ser mest på serier på netflix. Det gir meg en ro, får stole på meg selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...