Gå til innhold

ekte forferdelig massedrap 1978 (lydopptak av hendelse, og wiikifakta)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

jeg har vært dum tidligere, som trodde på gud jesus opplegget.

ja men du får huske på at det er mange milliarder religiøse folk, så ikke ta det for tungt mange som har latt seg lure. men frykten din for is og gale prester som skal drepe folk er nok så usannsynlig at jeg ville heller fokusert på fysisk trening og godt kosthold, det vil sikkert gi deg +5 år mer å leve i snitt, mens is eller gale prester vil jeg estimere vil gi deg -0.00001 leveår i snitt. alt kan skje, men dette er så lite sannsynlig at du kan nok sove godt om nettene.

Anonymkode: 6b40b...bb4

Fortsetter under...

sånt vet man aldri. rett som det er, så blir den gamle presten som arrangerer månedlige treff for troende, og leirer og turer gal og blir med en sekt og kanskje is sammarbeider, og de gjør massemord i Solgården, for der kan ingen rømme, fordi den er bevoktet av soldater. (solgården feriested for kristne)

Er det Solgården i Spania du mener, eller er det noe lokalt?  Førstnevnte er ikke noe feriested for kristne, og den er ikke bevoktet.

Resten av påstandene dine er usannsynlig vrøvl.

Blomsterfluen
1 minutt siden, laban skrev:

Er det Solgården i Spania du mener, eller er det noe lokalt?  Førstnevnte er ikke noe feriested for kristne, og den er ikke bevoktet.

Resten av påstandene dine er usannsynlig vrøvl.

ingenting er vrøvl.  alt kan skje, selv det utenkelige. tenk på rotoren som løsnet fra helikopteret ved bergen foreksempel... skal i teorien ikke være mulig.

det er solgården i spania jeg mener, og den blir beleiret av kristne krek avogtil. da har jeg blitt fortalt at det står vakter med gevær ved inngangen for sikkerhet. (men kan også være skjult kristensekt)

alt kan skje, selv det utenkelige. tenk på rotoren som løsnet fra helikopteret ved bergen foreksempel... skal i teorien ikke være mulig.

Det er litt forskjell på en teknisk feil og at en lokal vestlandsprest myrder menigheten sin i samarbeid med IS.

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

det er solgården i spania jeg mener, og den blir beleiret av kristne krek av og til. da har jeg blitt fortalt at det står vakter med gevær ved inngangen for sikkerhet

Ikke tro på alt du hører og leser. 

Blomsterfluen
4 minutter siden, laban skrev:

Det er litt forskjell på en teknisk feil og at en lokal vestlandsprest myrder menigheten sin i samarbeid med IS.

Ikke tro på alt du hører og leser. 

ok. da slutter jeg å tro på mamma, for det var hun som sa det med at det er vakter der.

9 timer siden, Blomsterfluen skrev:

ok. da slutter jeg å tro på mamma, for det var hun som sa det med at det er vakter der.

Jeg påstår ikke at det aldri er arrangementer på Solgården som krever sikkerhetstiltak, det vet jeg ingenting om.  Men i den vanlige virksomheten er ikke Solgården omgitt av væpnede soldater. 

Jeg mener det er totalt usannsynlig at en prest på dine kanter gir seg til å drepe alle som er til stede i en begravelse, et bryllup eller en gudstjeneste.  Det er jeg sikker på at moren din også mener.  Ikke bruk mine forsøk på å få deg litt ned på jorda, til å komplisere forholdet til moren din. 

Det er veldig mye som kan skje, som vi ikke kan gå rundt å være redde for til hverdags.  NHD har brukt det jeg synes er et godt eksempel:  https://no.wikipedia.org/wiki/Lockerbie-saken

Ja, man kan dø av å få et fly i hodet. Men sannsynlig er det ikke.

Annonse

12 timer siden, Blomsterfluen skrev:

at jeg ikke skal begraves i kirke når min tid har kommet,  kirke er dommshusene fra en gammel sekt, som hadde noen galninger som fant opp gud og jesus eventyret. jeg vil no heller kremeres og spres utover en fin eng med elv så asken kan bli en del av nytt gønt natur.

Dette må det pr. i dag søkes om på forhånd, sånn at du er klar over det. Jeg har selv ytret ønske overfor mine nærmeste om at jeg vil bli kremert og strødd ut på et bestemt sted. Og legger alltid til med et flir at det kan bli tungt for dem som må drasse med seg urna med asken opp dit. ;o) Når det kommer til dette med å søke på forhånd - man får vel med seg urnen hjem? Og hvem kan sjekke om man strør asken et sted selv om det ikke er søkt om det? Det er jo bare å brenne noe annet og putte i urna etterpå om noen skulle få lyst til å sjekke om den er intakt...

7 minutter siden, Lillemus skrev:

Når det kommer til dette med å søke på forhånd - man får vel med seg urnen hjem?

Her står det mye generelt om askespredning - og et eksempel på hvordan det ordnes i Vestfold: http://www.askespredning.no/

7 timer siden, laban skrev:

Her står det mye generelt om askespredning - og et eksempel på hvordan det ordnes i Vestfold: http://www.askespredning.no/

Det var da veldig mye papirarbeide og registrering rundt det, men det ser ut til at det ikke er så strengt nå som det var tidligere og bra der det, synes jeg. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...