Gå til innhold

Anbefaling av serier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, tilstede skrev:

Er det noen som kan anbefale meg noen gode serier som ligger på netflix, viaplay eller hbo nordic? Er uten noe å se på for øyeblikket, og skulle gjerne hatt noen tips. Gjerne noe som ikke er så kjent, og si gjerne litt om hvorfor du liker serien også om du gidder da.

The Fall, Bosch(sesong 1 og 2 kommer snart), Broadchurch, Orange is the new black, How to get away with murder, Modern family, Masters of Sex (hbo), Transparent, Bloodline, The affair, House of cards, 

Anonymkode: eecbd...8e4

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/417354-anbefaling-av-serier/#findComment-3757594
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, tilstede skrev:

Er det noen som kan anbefale meg noen gode serier som ligger på netflix, viaplay eller hbo nordic? Er uten noe å se på for øyeblikket, og skulle gjerne hatt noen tips. Gjerne noe som ikke er så kjent, og si gjerne litt om hvorfor du liker serien også om du gidder da.

Narcos, om kokainkongen Pablo Escobars liv.

Anonymkode: 7e443...dc0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/417354-anbefaling-av-serier/#findComment-3757597
Del på andre sider

Jeg har som mål å bare se serier som gjør meg litt hekta. Dermed er mine anbefalinger bare slike:

The Affair (Jeg så den på HBO, men nå har den også kommet til Netflix.)
To som er gift på hver sin kant møtes og forelsker seg. Han er på ferie på stedet, med familien. Hun bor og jobber der. Det spesielle med denne er at handlingen først vises fra den enes ståsted, så viser neste episode den samme handlingen fra den andres ståsted.

The Path (HBO)
En sekt tror på at frelsen kommer bare de går alle trinnene i den hellige "stigen".  Serien handler om en familie i sekten. Et av familiemedlemmene tviler på sannheten i "religionen".  Dette gir interessante utslag.  

The Letfovers (HBO)
En dag forsvinner 2% av jordas befolkning.  Serien handler om de som blir igjen i en liten by. De fleste har mistet noen. Folk takler den skremmende hendelsen på forskjellige måter. 

Big Little Lies (HBO)
En kvinne flytter til byen med den lille sønnen sin. Vanskelig å beskrive denne føler jeg. Har bare sett de to episodene som har kommet til nå, men den er utrolig fengende.  Det skjer så mye i hver episode at du nesten mister pusten.  Jeg har lest boka, og er sikker på at spenningen og stemningen holder til siste slutt.  

SKAM (NRK)
Regner med du har sett denne? Hvis ikke er det bare å glede seg.
Ingen beskrivelse nødvendig tror jeg, men om du ikke har sett den blir du antakelig positivt overrasket over dybden.  

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/417354-anbefaling-av-serier/#findComment-3757605
Del på andre sider

stjernestøv
53 minutter siden, tilstede skrev:

Hemlock Grove, dødsbra. Bates Motel, dødsbra. Selvfølgelig Game of thrones på hbo. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/417354-anbefaling-av-serier/#findComment-3757611
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...