AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Nå er det selveste dagen. Kanskje dere skal ha paroler i toget om at det også må bli en mannsdag. For dere er jo enige i at "likestillingen" ofte er i menns disfavør også, sakene er jo nevnt flere ganger allerede så det trenger jeg ikke skrive. Mannsdagen. Anonymkode: 2d73c...3b6 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/417381-gratulerer-alle-verdens-kvinner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ColaZero Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det selveste dagen. Kanskje dere skal ha paroler i toget om at det også må bli en mannsdag. For dere er jo enige i at "likestillingen" ofte er i menns disfavør også, sakene er jo nevnt flere ganger allerede så det trenger jeg ikke skrive. Mannsdagen. Anonymkode: 2d73c...3b6 Jeg synes det er fint at vi markerer dagen. Og spesielt fint om man fokuserer på vold mot kvinner, kjønnslemlestelse og bruk av hidjab (for de jenter/kvinner som ikke ønsker det). Men jeg er enig med deg. Kanskje burde man fokusere enda mer på gutter og unge menn. I tillegg til feiringen. Det er jo en alvorlig bekymring på dette området. De havner utenfor i stor skala. Det er mange teorier. Det jeg merket meg når min sønn begynte på skolen (er innenfor guttene diskuterer) er at han gledet seg lenge. Etter et par dager kom han hjem fra skolen og gråt. Han sa at han syntes det var fælt at de ikke fikk tekstbøker og ingen lekser. Han sa det var akkurat som i barnehagen. De skulle fortsatt ha samlingstunder og synge sanger. Ettervert som tiden gikk begynte det å dukke opp tanker om at skolen var mye mer feminisitert enn tidligere. Det er foreløpig mine tanker om temaet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/417381-gratulerer-alle-verdens-kvinner/#findComment-3757706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.