Gå til innhold

Damehøvel? Hvor bestiller dere fra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vil gjerne bestille på nett (abbo tjeneste, fremfor å kjøpe i butikk). Har forsøkt shai og er fornøyd men håndtakene knekker jo så lett der barberbladet skal settes på (!). Har noen andre alternativer? Forsøkte barbermesteren.no - men det tar så lang tid før man får høvelen der, (de sender kun ut den 1ste og den 15 hver måned). Andre steder? 

Anonymkode: e59f3...4d0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/417400-dameh%C3%B8vel-hvor-bestiller-dere-fra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
33 minutter siden, påskelilje skrev:

Kjøper bare helt vanlige på matbutikk. Venus heter de kanskje? Har aldri opplevd at håndtakene knekker.

Joda, men de er dyre og det koster langt mindre med abbo hvor man selv kan bestemme når man ønsker nye blader. Dessuten risikerer man sjeldent at bladene man har ikke matcher høvelen fordi det er kommet ny høvel 

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste da ikke hvor du skulle barbere deg.

Anonymkode: d8ad6...230

Må jeg opplyse om hvor jeg skal barbere meg for å få tips om hvor jeg kan kjøpe en damehøvel? 

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må jeg opplyse om hvor jeg skal barbere meg for å få tips om hvor jeg kan kjøpe en damehøvel? 

Ingen har sagt du må, men OM det var til intimbarbering var tipset mitt en hertehøvel instedet for en damehøvel. Må da være åpen for å ga imot tips selvom du skrev konkret damehøvel.

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har sagt du må, men OM det var til intimbarbering var tipset mitt en hertehøvel instedet for en damehøvel. Må da være åpen for å ga imot tips selvom du skrev konkret damehøvel.

:)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men de er dyre og det koster langt mindre med abbo hvor man selv kan bestemme når man ønsker nye blader. Dessuten risikerer man sjeldent at bladene man har ikke matcher høvelen fordi det er kommet ny høvel 

Jeg har brukt det samme høvelskaftet i sikkert 20 år... Kjøpte et nytt høvelskaft for å ha hos kjæresten, et for menn denne gangen og da opplevde jeg en gang at bladene ikke passet faktisk, men det har jeg aldri opplevd med damehøvelen jeg har hjemme. Sist gang kjøpte jeg blader på Clas Ohlson og de var veldig behagelige i bruk, men jeg synes levetiden var i korteste laget på dem.

påskelilje
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt min høvel i årevis, sikkert i ti år. Synes bladene varer veldig lenge, kan ikke huske sist jeg kjøpte nye...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...