Gå til innhold

Får ikke gjort mye da.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Spør gjengen på plata (?) i Oslo, de synes helt sikkert det er topp...

Tenkte ikke å sitte på lata, bedre å sitte hjemme da å høre på bra musikk. Men nå vet jeg ikke hvem jeg skal spør for å få tak i hasj, men jeg trenger vel mer en oppkvikker. Amfetamin. Kanskje det hadde satt ræva i gir. 

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Tenkte ikke å sitte på lata, bedre å sitte hjemme da å høre på bra musikk. Men nå vet jeg ikke hvem jeg skal spør for å få tak i hasj, men jeg trenger vel mer en oppkvikker. Amfetamin. Kanskje det hadde satt ræva i gir. 

Det er bare helt i begynnelsen det funker sånn og det er jeg sikker på at du vet. Tror du virkelig ikke at de på plata trodde at det skulle ende sånn og at det var det de ønsket?

stjernestøv
17 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er bare helt i begynnelsen det funker sånn og det er jeg sikker på at du vet. Tror du virkelig ikke at de på plata trodde at det skulle ende sånn og at det var det de ønsket?

Nei de har min medfølelse, mange narkomane her jeg bor også. Det er trist. Bare tenkte litt husmordop jeg. 

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det er ikke lett. Det er ikke det.

Anonymkode: e80ac...274

Nei det er ikke det, og derfor sitter jeg her og glor. Har det ikke godt med meg selv og hvordan jeg er, ville vært så mye mer. Men som sagt er det ikke lett. 

stjernestøv
18 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, det er jo kjempelurt for deg som har lett for å bli psykotisk :(

Husker ikke hvordan man lager en hasj røyk uansett. Men har jo lurt på å ta conserta i mange år, de bare ligger der. Er vel utgått men frister, det er jo får å få mer energi. Nå tenker jeg på det hver dag. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...