Gå til innhold

Gikk alene inn i burdagsdøgnet, gråt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bortskjemt drittunge.

https://www.dt.no/nyheter/kultur/nedre-eiker/anniken-bryter-sammen-i-grat-pa-tv/s/5-57-583951

Blogger Anniken Englund Jørgensen fra Solbergelva bryter sammen i gråt på kveldens episode av «Bloggerne» på TV2.

Det var like før midnatt, natt til 22. august i fjor at «Annnijor» satt alene i bilen sin og filmet seg selv mens hun gikk alene inn i sin egen 20-årsdag. Hun hadde forventet å bli overrasket av venninnene, og gråt av skuffelse over at hun gikk alene inn i bursdagsdøgnet.

Anonymkode: 54963...1a2

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bortskjemt drittunge.

https://www.dt.no/nyheter/kultur/nedre-eiker/anniken-bryter-sammen-i-grat-pa-tv/s/5-57-583951

Blogger Anniken Englund Jørgensen fra Solbergelva bryter sammen i gråt på kveldens episode av «Bloggerne» på TV2.

Det var like før midnatt, natt til 22. august i fjor at «Annnijor» satt alene i bilen sin og filmet seg selv mens hun gikk alene inn i sin egen 20-årsdag. Hun hadde forventet å bli overrasket av venninnene, og gråt av skuffelse over at hun gikk alene inn i bursdagsdøgnet.

Anonymkode: 54963...1a2

Man kan si mye rart om bloggere men jeg synes faktisk ikke dette kvalifiserer for å bli kalt "bortskjemt drittunge". 

AnonymBruker
19 minutter siden, XbellaX skrev:

Man kan si mye rart om bloggere men jeg synes faktisk ikke dette kvalifiserer for å bli kalt "bortskjemt drittunge". 

Så enig med deg... 

Som mor blir jeg overrasket over manglende raushet for unge mennesker. 

Anonymkode: 6d3e5...334

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så enig med deg... 

Som mor blir jeg overrasket over manglende raushet for unge mennesker. 

Som voksen blir jeg overraskt over hvor lite ungdommen tåler. Snakk om være persilleblad. Noen av oss feirer fødselsdagen alene år ut og år inn, uten at vi sipper og blogger om det. Eller går til avisa.

Anonymkode: 9f5e9...b63

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som voksen blir jeg overraskt over hvor lite ungdommen tåler. Snakk om være persilleblad. Noen av oss feirer fødselsdagen alene år ut og år inn, uten at vi sipper og blogger om det. Eller går til avisa.

Anonymkode: 9f5e9...b63

Jeg opplevde en helt annen barndom, måtte være tøff men har en del psykiske plager pga det. La nå de unge få være følsomme , de kan  bli sterke og flotte voksne for det ??

Har du en datter på 20 år?. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...