Gå til innhold

Vedr. slettede tråder


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er full kaos her.

Anonymkode: c95f0...c18

Det er det absolutt ikke. 

Noen her inne kan jo ta det som en trening på at det en dag sannsynligvis ikke eksisterer et dol-forum. Og hva kan man finne på i stedet? :)

Anonymkode: bc31a...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er det absolutt ikke. 

Noen her inne kan jo ta det som en trening på at det en dag sannsynligvis ikke eksisterer et dol-forum. Og hva kan man finne på i stedet? :)

Anonymkode: bc31a...002

Forferdelig tanke.

Anonymkode: e6c70...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, issomethingwrong skrev:

Kanskje dette vil gi deg bedre forståelse:

- Gå inn på forumet "ernæring og vektmestring"

- Les øverste klistrede tråd

Eh.. dette er vel nokså identisk med det som ble lagt ut på psykiatri 6. mars?

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kayia skrev:

Eh.. dette er vel nokså identisk med det som ble lagt ut på psykiatri 6. mars?

Ja, bortsett fra at det er mars 2016

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kayia skrev:

Og da er problemet?

Poenget mitt var at vedkommende aldri kom tilbake, selv om årsaken var oppgitt til å være sykdom. Det trodde jeg faktisk du greide å resonnere deg fram til selv.

Med det regner jeg med at vi er ferdige her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Poenget mitt var at vedkommende aldri kom tilbake, selv om årsaken var oppgitt til å være sykdom. Det trodde jeg faktisk du greide å resonnere deg fram til selv.

Med det regner jeg med at vi er ferdige her? 

Men hva har dette evnt med nhd's sykemelding å gjøre? Han kan også komme til å være sykemeldt Over tid uten at arbeidsgiver vet noe mer enn at de mottar sykemelding og må forholde seg til det. De kan uansett ikke opplyse brukerne her om noe mer enn fakta som er at han for tiden er sykemeldt, selv om du oppfordrer til svar på 1, 2a og 2 b. Herre for tåpeligheter. Stopp gnaginga og innse at du og vi andre ikke er i noen særstilling som krever at vi skal informeres noe utover PR I DAG SYKEMELDT!

Anonymkode: 6e558...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den største overraskelsen er hvis NHD er ansatt på dol.  Hvem er evt. arbeidsgiver?

Anonymkode: 8684a...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok reagert hvis sjefen min slettet profilen min første sykedag. Jeg kan ikke se det som egosentrisk å begynne å spekulere, selv om vi ikke har noe med det. Isw er ikke alene om dette.

Anonymkode: 90830...c76

Det er lov å reagere, være lei seg, spekulere, undres når man er uvitende om. Men i det man har blitt gitt et svar er det normale å slutte å kverne, gnage, kreve og heller utvise folkeskikk i å ønske vedkommende som er syk bedre dager. At dere er flere om å utvise denne dårlige oppførselen gjør jo ikke saken bedre akkurat. 

Anonymkode: 6e558...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den største overraskelsen er hvis NHD er ansatt på dol.  Hvem er evt. arbeidsgiver?

Anonymkode: 8684a...55d

Egmont? hvorfor skulle det være noen overraskelse? (?)

Anonymkode: 715ca...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Egmont? hvorfor skulle det være noen overraskelse? (?)

Anonymkode: 715ca...cc5

Det er vel ingen som tror at NHD er vanlig ansatt som legger frem sykemelding fra lege som andre arbeidstakere.  For min del kan mannen være syk og jeg ønsker ham god bedring.

Anonymkode: 8684a...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange følelser rundt dette. Litt vondt å bli hengt ut som egoistiske og nysgjerrige . At det ikke passer seg å spørre om disse tingene osv . Det er mennesker innpå her som har knyttet seg til NHD og rett og slett bryr seg. Men kanskje måten vi har blitt møtt med kan signaliserer til oss at vi ikke betyr så mye her på dol som vi kanskje har trodd ? 

 

Anonymkode: 29e82...c6c

Hvordsn kan du velge å ta personlig at arbeidsgiver er informert om sykemelding til en ansatt og videreinformerer brukere på forum det de vet til noe som handler om din verdi? At noen her inne er knyttet til ndh og bryr seg om hvorvidt han har det bra, om han kommer tilbake endrer ikke noe ved det faktum at dette er private anliggender som du ikke har rett på å vite noe om. Ingen har hengt ut noen. Men det er faktisk ikke pent å være nysgjerrig i situasjoner som dette. Det er ufint!

Anonymkode: 6e558...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå sa jo adm at de ikke stoppet tråen fordi det som var skrevet nødvendigvis var ondsinnet... 

Synes nesten at kommentarene fra de som liksom skal støtte adm er mer ondsinnet. 

Dette begynner å ligne en barnehage uten oppsyn av voksne . 

Anonymkode: 29e82...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Håper bare at han snart er tilbake og at alt fortsetter som før evt med de forsterkninger som trengs Hvis man trenger noe håper jeg NAV kan være behjelpelig til sånt godt tiltak for mange som synes mye er vanskelig å snakke om og som for meg som nok et sted i prosessen stoppet å prøve å forstå mer om psykisk lidelse da alt var så massivt vanskelig å forstå Når man snakker med andre om et avgrenset tema eller sak med felles mål om økt forståelse føles det lettere Fastlege har jo ofte ikke tid eller kanskje misforstår

Kanskje trenger ordningen en formalisering med ordentlige avtaler for de som jobber der

Men dette vet de det gjelder

Hvem som er på og hvem som er av kan man jo bare vise i "visninsplakatene"

En sykemelding kan også ta tid

Er man syk må man bare ta tiden det trenger og ta det med ro og kun prioritere det aller viktigste i det monn man kan og orker

Håper han får hjelpen han trenger

Ønsker bare fortsatt god bedring🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordsn kan du velge å ta personlig at arbeidsgiver er informert om sykemelding til en ansatt og videreinformerer brukere på forum det de vet til noe som handler om din verdi? At noen her inne er knyttet til ndh og bryr seg om hvorvidt han har det bra, om han kommer tilbake endrer ikke noe ved det faktum at dette er private anliggender som du ikke har rett på å vite noe om. Ingen har hengt ut noen. Men det er faktisk ikke pent å være nysgjerrig i situasjoner som dette. Det er ufint!

Anonymkode: 6e558...36f

Det er også ufint å slenge så mye med kjeften som du gjør i denne tråden...

Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det er også ufint å slenge så mye med kjeften som du gjør i denne tråden...

Skjerp deg!

Ro deg ned a' Francois!. Å fortelle folk at de bør utøve normal folkeskikk er ikke å slenge med kjeften. 

Anonymkode: 6e558...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned a' Francois!. Å fortelle folk at de bør utøve normal folkeskikk er ikke å slenge med kjeften. 

Anonymkode: 6e558...36f

Har du vurdert å si det på en litt hyggeligere måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, issomethingwrong skrev:

Har du vurdert å si det på en litt hyggeligere måte?

Jeg er av den litt rett fram typen i kommunikasjon. Etter å ha eksistert i en del år har jeg kommet frem til at pusing sjelden gir avkastning haha. Jeg mener stedet her bruker den taktikken. De informerer og de ber om. Men fungerer det? Nei! Men ok, jeg klapper deg vennlig på skulderen, mens jeg med myk og velmenende stemme sier til deg: ville det ikke være fornuftig når du nå har fått svar på at NHD er sykemeldt å slutte forsøke å få svar på noe det ikke kan gis svar på utover sykemeldt pr idag. Kanskje du kan ta oppfordringen om å slutte å spekulere, kreve mer info i form av svar på 1, 2a og 2b for de kan PR i dag ikke besvares (informert i tråden av admin) selv om du selv innstendig og stadig påpeker at du ikke er fornøyd med håndteringen? Sånn?

Anonymkode: 6e558...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å reagere, være lei seg, spekulere, undres når man er uvitende om. Men i det man har blitt gitt et svar er det normale å slutte å kverne, gnage, kreve og heller utvise folkeskikk i å ønske vedkommende som er syk bedre dager. At dere er flere om å utvise denne dårlige oppførselen gjør jo ikke saken bedre akkurat. 

Anonymkode: 6e558...36f

For flere her inne handler nok dette kravet om å få vite mer rundt fraværet ikke først og fremst at de bryr seg om NHD, men at de bryr seg først og fremst om seg selv og sitt (avhengighets)behov for å få ekspertsvar på mangt og mye over flere år. 

Anonymkode: bc31a...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan kanskje være sunt med en pause fra denne NHD. Kanskje det blir som med avhengig personlighetsforstyrrelse, eller at det er "enabling".

Hvem vet.

En ting som er sikkert, er at vi er alle ansvarlige for vår egen helse og vært eget liv, og fremtid.

Anonymkode: 9ae06...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...