Gå til innhold

Vedr. slettede tråder


Gjest Admin Doktoronline

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Ingen er helt feilfrie

Jeg har også tenkt på at ting jeg har skrevet har vært preget av anonymitetens kanskje litt spesielle form

At tråder blir borte er vel også et forums egenart Det er litt øyeblikksbetont liksom Kanskje litt for flyktig for enkelte som har litt mer psykologisk innsikt som er et veldig vanskelig og tungt fag

Men kanskje er det ikke trykt nok datamessig.

Enkelte er ikke som jeg kanskje som ikke fester seg ved stort så jeg er også lei for hvis jeg har uttrykt noe støtende.

Men jeg mener oppriktig at hvis man har en fagperson som psykiateren så får forumet en mer innholdsrik tilknytning og også læringseffekt kanskje.

Mange i dag gir bare opp helsesystemet tror jeg spesielt hvis psykisk lidelse hos en selv eller de nærmeste er involverte

Han ville sikkert vært her med sitt bidrag og deltagelse om han hadde kunnet og forhåpentlig går alt bra

Husker han psykiateren jeg gikk hos på helsesenteret på åttitallet Han ble uforvarende innblandet som tilskuer til en ulykke og det gikk lang lang tid før han kunne komme tilbake på kontoret sitt

Husker enkelte av sekretærene i skranken trodde ikke at han kunne komme tilbake Men et halvt år etter var han i nesten full virksomhet igjen

Dumme og vonde ting skjer men det skjer også mye bra og han virket som en yngre person av bildet. Vi krysser både fingre og tær for at alt går bra med ham

At noen knytter seg mer synes jeg bare høres diagnostisk positivt ut for dem det gjelder

Tegn på både empati og kondiute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, issomethingwrong skrev:

Poenget mitt var at vedkommende aldri kom tilbake, selv om årsaken var oppgitt til å være sykdom. Det trodde jeg faktisk du greide å resonnere deg fram til selv.

Med det regner jeg med at vi er ferdige her? 

Nå tuller du voldsomt. At dette var utfallet én gang betyr selvfølgelig ikke at det er utfallet hver gang, og helt ærlig skjønte jeg faktisk ikke at det var dette du drev å spekulerte rundt. Du kan da ikke for alvor mene at NHD eller dol har noen som helst meldeplikt ut over å opplyse om at NHD pt er sykemeldt? Skulle noe endre seg får nok dols brukere beskjed skal du se :) 

Slapp av nå, pust med magen og respekter NHDs privatliv og ønske om å ikke svare på spørsmål på dol mens han er sykmeldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2017 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Jeg er av den litt rett fram typen i kommunikasjon. Etter å ha eksistert i en del år har jeg kommet frem til at pusing sjelden gir avkastning haha. 

Anonymkode: 6e558...36f

Jeg har helt motsatt erfaring. Har puset meg rundt hele mitt snart 50-årige liv, og aldri opplevd noe annet enn avkastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, Kalevaala skrev:

Jeg har helt motsatt erfaring. Har puset meg rundt hele mitt snart 50-årige liv, og aldri opplevd noe annet enn avkastning.

Jeg forstår ikke hva puse er ? 

Anonymkode: 29e82...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...