Gå til innhold

Hvilket parti synes du er aller verst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutes ago, Kayia said:

I Norge, FrP. Strever litt med nisjeparti som PP og Piratpartiet også. 

Du må huske på at vi alle bare ønsker å forbedre samfunnet og landet vi lever i! Det er ingen gode, eller slemme, her. Vi er alle i samme båt, og har bare ulike oppfatninger av hvordan vi skal skape en bedre fremtid for oss alle!

Anonymkode: 966ca...e4a

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må huske på at vi alle bare ønsker å forbedre samfunnet og landet vi lever i! Det er ingen gode, eller slemme, her. Vi er alle i samme båt, og har bare ulike oppfatninger av hvordan vi skal skape en bedre fremtid for oss alle!

?

Leste du spørsmålet til Ts?

Annonse

Min rangering fra best til verst:

Høyre

Arbeiderpartiet

Venstre

FrP

Senterpartiet

KrF

SV

Rødt

MdG

Så svaret mitt er MdG. 

Hadde kanskje stemt AP om de gikk til valg på en mindretallsregjering. Men pga samarbeidet med SV og muligens MdG styrer jeg nok unna.

Endret av issomethingwrong
AnonymBruker
2 minutes ago, Kayia said:

?

Leste du spørsmålet til Ts?

Det er for mye mistillit mellom de ulike partene i samfunnet vi lever i i dag! Jesus sa "elsk din neste som deg selv", og jammen tror jeg han hadde rett i det. Vi har kanskje gått litt bort fra barnelærdommen i all denne teknologien og medieflyten. Kanskje det er på tide for refleksjon og ettertanke, og forsøke å fiske ut noe av det som ligger latent i oss! For vi er alle barn i denne kaotiske verden, som alle bare forsøker å gjøre det best mulig for alle; for oss selv, være brødre, og naboer. Da må vi ikke la oss villede av en nyutsprungen tidsalder, hvor allting skjer for fort!

AnonymBruker

det som er viktigst for meg er reduksjon av innvandring, melde oss ut av eu, legalisere hasj, fjerne dumme lover.

de beste for dette er vel frp/sp (men masse negativt med dem som gjør at jeg ikke "vil" stemme på dem , med mindre jeg "må".. , så har man de "ok" svada "nøytrale trygge-ish" høyre/ap. Så har en kreftsvulstene rødt sv mgd SV KRF på bunnen

Venter egentlig bare på at vi skal få en islamist versjon av KRF, da får vi en ny vinner på bunnen

Men vi får se hva som skjer

Anonymkode: 53fb3...ed4

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

det som er viktigst for meg er reduksjon av innvandring, melde oss ut av eu, legalisere hasj, fjerne dumme lover.

de beste for dette er vel frp/sp (men masse negativt med dem som gjør at jeg ikke "vil" stemme på dem , med mindre jeg "må".. , så har man de "ok" svada "nøytrale trygge-ish" høyre/ap. Så har en kreftsvulstene rødt sv mgd SV KRF på bunnen

Venter egentlig bare på at vi skal få en islamist versjon av KRF, da får vi en ny vinner på bunnen

Men vi får se hva som skjer

Til informasjon er ikke Norge medlem av EU :-) 

Annonse

AnonymBruker
6 minutes ago, Kanonføde said:

Blir ikke vanlig partner med EU nei, det er mer svære monsteret EU som står bak oss og rævkjører oss til evig tid.

Viktig å huske på at alle koalisjoner består av mindre grupper av medlemmer! Hvordan går det med vår venn svensken, der borte i øst? De forsøker vel bare å skape en bedre fremtid for alle, de, og! Det er en kjærlighet latent i hver og en av oss, vi har bare ulike måter å utrykke det på! Og vi er såklart alle barn som er litt skadet av virkelighetens realiteter, så helt rett frem er det ikke, å utrykke denne kjærligheten! Men jeg er sikker på at de andre landene, som Sverige, Frankrike, England, Tyskland, Spania og Hellas, de er bare ute etter akkurat det samme som oss! Vi streber alle etter harmoni og balanse, men det blir kanskje uoppnåelig skal vi rivalisere slik i kampens hete! Vi er alle uenige, ikke bare land til land, men også individ til individ - men vårt felles mål, uansett hvordan vi utrykker det, er felles for oss alle! Da må vi ikke la oss blende av forskjellige formuleringer, utrykksformer, språk og konvensjoner!

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Viktig å huske på at alle koalisjoner består av mindre grupper av medlemmer! Hvordan går det med vår venn svensken, der borte i øst? De forsøker vel bare å skape en bedre fremtid for alle, de, og! Det er en kjærlighet latent i hver og en av oss, vi har bare ulike måter å utrykke det på! Og vi er såklart alle barn som er litt skadet av virkelighetens realiteter, så helt rett frem er det ikke, å utrykke denne kjærligheten! Men jeg er sikker på at de andre landene, som Sverige, Frankrike, England, Tyskland, Spania og Hellas, de er bare ute etter akkurat det samme som oss! Vi streber alle etter harmoni og balanse, men det blir kanskje uoppnåelig skal vi rivalisere slik i kampens hete! Vi er alle uenige, ikke bare land til land, men også individ til individ - men vårt felles mål, uansett hvordan vi utrykker det, er felles for oss alle! Da må vi ikke la oss blende av forskjellige formuleringer, utrykksformer, språk og konvensjoner!

Du store o'svada.

Anonymkode: 224a9...5dc

AnonymBruker

Jeg blir veldig godt kjent med folk på dol gjennom dialoger om religion og politikk. Harde ord og drittslenging . Akkurat som om fintfølende og omsorgsfulle mennesker plutselig blir forvandlet til noe annet... 

Sååå glad at dere ikke styrer dette landet.... 

Anonymkode: 61a74...4b9

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir veldig godt kjent med folk på dol gjennom dialoger om religion og politikk. Harde ord og drittslenging . Akkurat som om fintfølende og omsorgsfulle mennesker plutselig blir forvandlet til noe annet... 

Antar du sikter til religiondelen, altså forskjellige folk tror på forskjellige guder, da blir det veldig vanskelig å styre etter "guds vilje", det har ikke noe med slemhet det er bare slik virkeligheten er. Selv om du evt tror på den virkelige guden, så er det mange som tror på andre guder eller ingen og da vil jo ikke de styres av din gud, sant.

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antar du sikter til religiondelen, altså forskjellige folk tror på forskjellige guder, da blir det veldig vanskelig å styre etter "guds vilje", det har ikke noe med slemhet det er bare slik virkeligheten er. Selv om du evt tror på den virkelige guden, så er det mange som tror på andre guder eller ingen og da vil jo ikke de styres av din gud, sant.

Hvordan i all verden kom du til den konklusjonen ut fra det jeg skrev ? ??

AnonymBruker
11 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg tror det ligger litt i tiden! Vi ser det fra alle kanter, når hver og en av oss kommer så nært på hverandre som vi gjør i dag, i denne tidsalderen som aldri før har vært! Kan bringe ut det verste i oss alle! Men kjernen, den er nok intakt! Vi må huske at uansett hvor vi prater med hverandre, om det er i kirken eller rorbua, og hva vi prater om, enten det er store, viktige saker eller hvordan blåmeisen trivdes på brettet i dag, så forandres aldri våre indre følelser for hverandre, og menneskeverdet! Vi er alle barn i denne kaotiske tiden, og som barn, så er vi vilkomne av alt dette som skjer uten noens egentlige samtykke! Men med påminnelser om dette, så er det nok mulig å vende det andre kinnet til, elske din neste som deg selv, og sammen forsøke å skape det beste for oss alle!

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden kom du til den konklusjonen ut fra det jeg skrev ? ??

Ok beklager, jeg gamblet, var enten KRF som folk var negative til her eller jeg som brukte ordet kreftsvulst, jeg tippet vel feil da... men jeg er definitivt ikke et "fintfølende og omsorgsfulle menneske" ellers heller, altså..... hadde jeg rett i min antagelse smh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...