Gå til innhold

Sterke reaksjoner etter at Malika kastet hijaben

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dame er en stor bløff, og burde snarest komme med en unnskyldning til Hodne.

https://www.nrk.no/norge/sterke-reaksjoner-etter-at-malika-kastet-hijaben-1.13420660

– Jeg er fremdeles troende, men jeg sliter litt med praktiseringen av islam på grunn av private omstendigheter. Det skjer mye i privatlivet mitt, og jeg må føle meg litt fram, sier Malika Faviano til NRK.

Malika Faviano (tidligere Malika Bayan) ble kjent landet rundt i forbindelse med rettssaken mot frisøren Merete Hodne, som i 2011 nektet henne adgang fordi hun bar hijab.

I tillegg til å kaste hijaben, har Faviano den siste tiden lagt ut nye typer bilder av seg selv på sin instagram-profil. Der beskriver hun seg selv som «nyhetskjendis»:

20170312_104854-1984313-8-1489312437929.jpg

20170312_104832-1984313-8-1489312549337.jpg

20170312_104959-1984313-8-1489312573139.jpg

Anonymkode: a6190...6f6

Fortsetter under...

Er vel mange som gjør valg de selv er veldig misfornøyd med som begynner å tenke at de skal reddes av Jesus.

Så det er kanskje noe lignende som har foregått her.

Reddet av Muhammad.

Dette blir bare et tilbakefall... snart kommer'n reddende igjen.

Og da blir nok alt bra.

Worrisome Plenty

Det er jo bare så dobbelmoralsk av henne, men det er kanskje bedre med dobbelmoral enn ingen moral?

Uansett det er stort frafall blandt konvertitter til islam. Dette har jeg sett en undersøkelse på, men finner ikke den i farten.

Samme er det med muslimer som konverterer til kristendommen. Mange blir det bare en liten stund.

AnonymBruker
3 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Det er jo bare så dobbelmoralsk av henne, men det er kanskje bedre med dobbelmoral enn ingen moral?

Uansett det er stort frafall blandt konvertitter til islam. Dette har jeg sett en undersøkelse på, men finner ikke den i farten.

Samme er det med muslimer som konverterer til kristendommen. Mange blir det bare en liten stund.

Hva med de som konverterer til ateimen?

Annonse

Worrisome Plenty
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med de som konverterer til ateimen?

Ateisme er ikke noe man konverterer til. det er bare fravær av tro. Og de som tenker nøye igjennom det, og lander på ateisme, de er nok ganske sikre i sin sak. Det er mange kristne som påstår de var "ateister" før de ble frelst, da tror jeg ikke de var særlig sikre som ateister.

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

For meg virker dette som en litt forvirret ung kvinne. Håper hun vet hva hun holder på med . Hun leker med litt farlige ting her.  Får håpe hun ikke " hisser" på seg strenge muslimer. 

Anonymkode: 33093...556

Mistenker borderline, jeg da. En fortid med ustabile forhold, alkohol og selvskading resulteterer i dette kallet om å låse alt dette nede under islams regler og plagg. Men det ble aldri helt bearbeidet, kun undertrykket... i lengden, så kan vi aldri være en annen enn den vi er.

Anonymkode: a6deb...3b4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...