Gå til innhold

Det må være noe galt en plass.

Anbefalte innlegg

stjernestøv

En stund drev jeg å tisset på meg om nettene, fant ut det kunne være relpax så det har jeg ikke tatt. Men det skjedde igjen for ikke så lenge siden, tenkte jeg hadde drukket mye om kvelden. Det siste er at jeg våkner med avføring på meg, det har skjedd to ganger nå. Nå måtte jeg vaske på madrassen og hive dyna til vask. Dette har vel ikke noe med min psykiske helse å gjøre? Tar endel magnesium, så jeg har diare hver dag. Men må det for å få gått på do, syns dette er skikkelig ekkelt. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/417487-det-m%C3%A5-v%C3%A6re-noe-galt-en-plass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, stjernestøv skrev:

En stund drev jeg å tisset på meg om nettene, fant ut det kunne være relpax så det har jeg ikke tatt. Men det skjedde igjen for ikke så lenge siden, tenkte jeg hadde drukket mye om kvelden. Det siste er at jeg våkner med avføring på meg, det har skjedd to ganger nå. Nå måtte jeg vaske på madrassen og hive dyna til vask. Dette har vel ikke noe med min psykiske helse å gjøre? Tar endel magnesium, så jeg har diare hver dag. Men må det for å få gått på do, syns dette er skikkelig ekkelt. 

Uff da, skjønner at du synes det ble i overkant ekkelt, det ville de aller fleste synes. Kutt ned på magnesiumen i alle fall. Lakris (søt) hjelper på hard mage, men man bør ikke spise så mye av det med tanke på blodtrykket. Tørkede aprikoser gjør susen for min mage, evt. riv et eple og en gulrot og spis det om kvelden, da er magen min i farta morgenen etter i alle fall. Drikk godt med vann, men ikke bøtt innpå om kvelden. Mosjon holder også magen i gang.

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Uff da, skjønner at du synes det ble i overkant ekkelt, det ville de aller fleste synes. Kutt ned på magnesiumen i alle fall. Lakris (søt) hjelper på hard mage, men man bør ikke spise så mye av det med tanke på blodtrykket. Tørkede aprikoser gjør susen for min mage, evt. riv et eple og en gulrot og spis det om kvelden, da er magen min i farta morgenen etter i alle fall. Drikk godt med vann, men ikke bøtt innpå om kvelden. Mosjon holder også magen i gang.

Ja det er ekkelt, vasket madrassen med sånn blå vindusvask...uff. Får ta tre magnesium for dagen istedenfor fire da, to om morgen og en om kvelden. Lakris har jeg prøvd og mye annet, fant ut at magnesium fungerer best. 

Annonse

stjernestøv
5 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Del opp dosen din med magnesium til tre ganger om dagen, og unngå magnesium ved leggetid. Det hjelper.

Ikke spis lakris. Det senker magnesium og kalium i blodet, spesielt i store doser.

Ok får gjøre det å se om det hjelper- 

stjernestøv
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Magnesiummanglel er skjelden, så hvorfor tar du så mye av det ? Har du fått påvist mangel ?

Fikk påvist mangel sist jeg var innlagt, kalium og men det tar jeg ikke lenger. Nå tar jeg magnesium for å gå på do. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...