Blomsterfluen Skrevet 15. mars 2017 Skrevet 15. mars 2017 Han er morsom. Han fant opp Harly Davidson motorsykkelen og lagde sangen Love Hurts. Han liker å rømme fra psykiatrisk avdeling og be Sagen se ut av vinduet for å skildre det han ser. og så komme opp til nrk å skremme Sagen så han skriker. Vet dere hvem jeg snakker om her? (Tips: det er NRK radio relatert) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2017 Skrevet 15. mars 2017 16 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Han er morsom. Han fant opp Harly Davidson motorsykkelen og lagde sangen Love Hurts. Han liker å rømme fra psykiatrisk avdeling og be Sagen se ut av vinduet for å skildre det han ser. og så komme opp til nrk å skremme Sagen så han skriker. Vet dere hvem jeg snakker om her? (Tips: det er NRK radio relatert) Selvfølgelig, det er RR (radioresepsjonen) :-) Anonymkode: a4a48...e79 1 Siter
Blomsterfluen Skrevet 15. mars 2017 Forfatter Skrevet 15. mars 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig, det er RR (radioresepsjonen) :-) Anonymkode: a4a48...e79 Ja. RR er knallmorsomme. Bjarte er den som er morsomst med å komme med rare løsningsideer til saker de prater om. Jeg ler høyt av podcastene på dagtilbudet (jobb for uføre). 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Skrevet 17. mars 2017 Trude Sagen er løyen når hun trekker inn røyken og puster røyken ut hver gang hun ringer Tore. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.