Gå til innhold

Sterk og rørende videosnutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
22 minutter siden, Kanonføde skrev:

Det er så sant...

Vet du hva kanonføde. Jeg forstår ikke drivkraften i det du holder på med.?. Du provoserer meg ikke men gjør meg bare veldig vondt. Jeg regner ikke med noen forståelse , heller tvert imot. Jeg går ikke god for alt det dumme noen gjør i Guds navn akkurat som du ikke kan stå ansvarlig for hva alle ateister gjør. 

Nå skal jeg si noe som virkelig provoserer deg : jeg skal be Guds velsignelse  over livet ditt, be fred i tanker og følelser. At du skal få se hvem Gud er og hvor høyt du er elsket.... 

Anonymkode: 24b73...964

6 minutes ago, AnonymBruker said:

Vet du hva kanonføde. Jeg forstår ikke drivkraften i det du holder på med.?. Du provoserer meg ikke men gjør meg bare veldig vondt. Jeg regner ikke med noen forståelse , heller tvert imot. Jeg går ikke god for alt det dumme noen gjør i Guds navn akkurat som du ikke kan stå ansvarlig for hva alle ateister gjør. 

Nå skal jeg si noe som virkelig provoserer deg : jeg skal be Guds velsignelse  over livet ditt, be fred i tanker og følelser. At du skal få se hvem Gud er og hvor høyt du er elsket.... 

Anonymkode: 24b73...964

Det er ingen som begår dumme eller onde ting i "ateismens navn" selv om noen ateister såklart gjør dumme eller onde ting. Men mange begår dumme og/eller onde ting pga religion.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...