Gå til innhold

Win Zip driver updater?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva er det? Er det noe jeg må ha? Kommer opp hele tiden. 

win zip er vel for å komprimere filer, eller åpne komprimerte filer, dersom du ikke driver med slikt, så trenger du nok ikke programmet, eller å oppdatere det. Folk flest trenger nok ikke slikt og da kan du bare avinstallere det så det slutter å mase på deg og heller installere det på nytt skulle du trenge det

Hva var det som oppdaterte seg? Dersom du har kjøpt sånn pc med ferdig installerte programmer så kan det hende at de vil mase veldig og be deg oppdatere ditt og datt du ikke trenger, jeg ville avinstallerte alle programmer jeg ikke bruker så hjelper det sikkert litt. 

Det er vansklelig å kjøpe pc, og det er godt mulig den du ser til 5 tusen er like dårlig, det er vanskelig å vite kjedene selger ofte veldig dårlige pcer til høy pris (type elkjøp ekspert og slike butikker) fordi de vet at det er vanskelig for kundene å vite hva de trenger og hva de får for det de betaler, så de utnytter dette til å melke uvitende kunder (jeg er selv ganske uvitende :) og jeg tror jeg har mer peil enn 90% om pcer egentlig) . Pcn er sikkert grei nok forsøk å avinstaller ting du ikke trenger kanskje det hjelper.

Lykke til

Anonymkode: 2552b...c50

AnonymBruker
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

I dag stod pcen å oppdaterte i hele dag, det er da ikke normalt? Kanskje jeg må ha ny, så på en til fem tusen kroner i dag, men er det bedre enn en til fire tusen som denne kostet ? Er så frustrert. 

Kan du ikke spørre en av sønnene som hjelp?

Anonymkode: 9e58a...821

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

win zip er vel for å komprimere filer, eller åpne komprimerte filer, dersom du ikke driver med slikt, så trenger du nok ikke programmet, eller å oppdatere det. Folk flest trenger nok ikke slikt og da kan du bare avinstallere det så det slutter å mase på deg og heller installere det på nytt skulle du trenge det

Hva var det som oppdaterte seg? Dersom du har kjøpt sånn pc med ferdig installerte programmer så kan det hende at de vil mase veldig og be deg oppdatere ditt og datt du ikke trenger, jeg ville avinstallerte alle programmer jeg ikke bruker så hjelper det sikkert litt. 

Det er vansklelig å kjøpe pc, og det er godt mulig den du ser til 5 tusen er like dårlig, det er vanskelig å vite kjedene selger ofte veldig dårlige pcer til høy pris (type elkjøp ekspert og slike butikker) fordi de vet at det er vanskelig for kundene å vite hva de trenger og hva de får for det de betaler, så de utnytter dette til å melke uvitende kunder (jeg er selv ganske uvitende :) og jeg tror jeg har mer peil enn 90% om pcer egentlig) . Pcn er sikkert grei nok forsøk å avinstaller ting du ikke trenger kanskje det hjelper.

Lykke til

Anonymkode: 2552b...c50

Takk :) 

Får se om jeg klarer å avinstalere det, er så mye rart som kommer opp etter at jeg fornyet pcen. Trodde den skulle bli bedre da. 

Annonse

stjernestøv
23 minutter siden, Kitina skrev:

Trykk på iconet nederst til venstre på oppgavelinjen og skriv kontrollpanel. Så går du inn i kontrollpanel, velger programmer og videre til avinstaller program. På listen finn du winzip og velger den. 

Ok. Jeg prøver :) 

stjernestøv
41 minutter siden, Kitina skrev:

Trykk på iconet nederst til venstre på oppgavelinjen og skriv kontrollpanel. Så går du inn i kontrollpanel, velger programmer og videre til avinstaller program. På listen finn du winzip og velger den. 

Kan jeg avinstallere mcafee og? Trenger vel ikke det? Gjør det nå, men stod jeg var i faresonen? Er det bare tull? Nei jeg stoppet det, vet ikke hva jeg driver med. Uff. 

Endret av stjernestøv

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Master skrev:

Får mange gode pcer til rundt 5000kr i dag (Også på Elkjøp, Expert osv). Pcer er generelt meget billig i Norge.

WinZip er forøvrig noe du fint kan avinstallere.

Ok. 

Denne kostet jo fire tusen, og når jeg klagde på mye tull sa de jeg ikke kunne forvente noe annet. Det var på Expert. 

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Kan jeg avinstallere mcafee og? Trenger vel ikke det? Gjør det nå, men stod jeg var i faresonen? Er det bare tull? Nei jeg stoppet det, vet ikke hva jeg driver med. Uff. 

Du må ikke avinstallere mcafee, det er virusprogrammet ditt ;) Hvis du ikke har et annet virusprogram i tillegg da, da kan du avinstallere det du ikke bruker.

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Du må ikke avinstallere mcafee, det er virusprogrammet ditt ;) Hvis du ikke har et annet virusprogram i tillegg da, da kan du avinstallere det du ikke bruker.

Er avast det samme som mcafee? Står noe om avast på pcen nå. 

stjernestøv
Akkurat nå, Trine skrev:

Aldri hørt om avast, men ifølge google så er det også et virusprogram. Om det er oppe og kjører så trenger du ikke mcafee.

Det står at de anbefaler at jeg slår på sikker beskyttelse,avast er nå i passiv modus. Vil du slå på aktiv beskyttelse står det. Skal jeg trykke ja?

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det står at de anbefaler at jeg slår på sikker beskyttelse,avast er nå i passiv modus. Vil du slå på aktiv beskyttelse står det. Skal jeg trykke ja?

Oi, eh..jeg er ikke så god på sånn der. Tror ikke man skal kjøre to virusprogrammer samtidig så om mcafee kjører så bør du nok ikke aktivere det andre i tillegg, men om mcafee ikke er aktiv så kan du slå på det andre. Håper noen andre kan svare deg litt bedre på dette. Jeg er ganske grønn når det gjelder pcer :P

stjernestøv
4 minutter siden, Trine skrev:

Oi, eh..jeg er ikke så god på sånn der. Tror ikke man skal kjøre to virusprogrammer samtidig så om mcafee kjører så bør du nok ikke aktivere det andre i tillegg, men om mcafee ikke er aktiv så kan du slå på det andre. Håper noen andre kan svare deg litt bedre på dette. Jeg er ganske grønn når det gjelder pcer :P

Ok. Er usikker på om jeg har avinnstalert mcafee. Ok, er grønn på dette jeg og :) Holdt jo på men trodde jeg stoppet det, hm. 

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...