Gå til innhold

Win Zip driver updater?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Om avast er aktiv så kan du avinstallere mcafee. Det skal gå an å se om man er beskyttet, men jeg aner ikke hvordan :P

Ikke jeg heller, men har ikke sett mcafee på en stund. Kommer opp noe annet og, advanst pc care...masse tull. 

43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke jeg heller, men har ikke sett mcafee på en stund. Kommer opp noe annet og, advanst pc care...masse tull. 

Høres ut som du bør få noen til å se på det. Det er litt viktig å ha et virusprogram som fungerer som det skal.

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Du trenger hverken McAfee eller Avast. Windows Defender som er innebygget i Windows fungerer helt utmerket.

dQfP4ah.jpg

11 timer siden, stjernestøv skrev:

Hvis du har Windows 10 (det har du hvis du har en pc som er mindre enn 1-1,5 år gammel vil jeg tro) så har det innebygget antivirusprogram og du trenger ikke noe annet. Fungerer ypperlig for meg i alle fall.

Annonse

stjernestøv
1 time siden, Lillemus skrev:

Hvis du har Windows 10 (det har du hvis du har en pc som er mindre enn 1-1,5 år gammel vil jeg tro) så har det innebygget antivirusprogram og du trenger ikke noe annet. Fungerer ypperlig for meg i alle fall.

Vet ikke om jeg har windows 10, tror ikke det. 

stjernestøv
57 minutter siden, Kitina skrev:

McAfee er bedre enn avast. Håper du ikke avinstallerte det. Bedre å la den kjøre og heller slette Avast. Men ikke slett ting du ikke er sikker på inne på kontrollpanel. Man kan gjøre mye skade der inne om man ikke vet hva man gjør. 

Ok. Får slutte med denne slettingen min. 

10 timer siden, slabbedask skrev:

Du trenger hverken McAfee eller Avast. Windows Defender som er innebygget i Windows fungerer helt utmerket.

dQfP4ah.jpg

Nå lærte jeg noe nytt!!! Har avg jeg, men jeg har jo defender også. Men hvorfor fulgte mcafee med om man like godt kan bruke defender?

AnonymBruker
47 minutter siden, Trine skrev:

Nå lærte jeg noe nytt!!! Har avg jeg, men jeg har jo defender også. Men hvorfor fulgte mcafee med om man like godt kan bruke defender?

Windows har til vane å slenge på programmer man ikke trenger. Etter så så lang tid vil de st man skaø betale for de.

Anonymkode: b06bc...dfc

1 time siden, Trine skrev:

PC-produsentene får betalt for å installere antivirus (og annen programvare) på maskinene. Slik holdes prisene nede, men brukeren får en unødvendig treig maskin med masse unødvendig programvare ferdig installert.

Blomsterfluen

Tips: Hviss avinstalleringen sier at du må avslutte programmet, men at programmet er avsluttet av deg men kjører usynlig i bakgrunnsprosess, så bruker man oppgavebehandling (fra kontrollpanel på startmenyen) og høyreklikker på det programmet/oppgaven du skal avinstallere, og trykke avslutt oppgave/deaktiver. Da kan du avinstallere det som du avsluttet oppgaven/deaktiverte på i oppgavebehandling, For da kjører ikke programmet i bakgrunnen og da forhindrer ikke bakgrunnsprosessen i å avinstallere.

Endret av Blomsterfluen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...