Gå til innhold

Tommelen min ble "gjennomsiktig og usynlig" i natt

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg var våken-drømmende. jeg såg lyslampa i taket fra senga i våkenheten, og jeg løftet opp hånda mi forran øynene mine, men kunne ikke se tommelen men bare ommrisset av tommelen med magiske gnister på.  Jeg var våken og drømmende samtidig. Ganske merkelig tillstand egentlig. Jeg prøvde å våkne og så ville jeg være i den verdenen av drøm jeg var i, for det var så gøy å se at tommelen min var usynlig med omriss av gnitrer.

Kalles dette lucid dreaming, å være våken mens man drømmer? Eller gjorde hjernen min sån at jeg hallusinerte tommelen min usynlig?

Fortsetter under...

Blomsterfluen

Er det fordi dere på dol ikke vil gi meg en sjanse til å være verdig medlem av dol, at dere driter i trådene mine, og om dere ikke driter i trådene så kaller dere meg for hypo og gir spørsmål tilbake til meg som er spydige, uten å svare på spørsmålene mine?

Jeg later ikke som noeting, alt jeg skriver om meg selv og helsa og psyken min er sant (bare den tråden om at jeg lot som som jeg skrev tidligere, var 100 prisent usann)

AnonymBruker
9 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Er det fordi dere på dol ikke vil gi meg en sjanse til å være verdig medlem av dol, at dere driter i trådene mine, og om dere ikke driter i trådene så kaller dere meg for hypo og gir spørsmål tilbake til meg som er spydige, uten å svare på spørsmålene mine?

Jeg kan ikke snakke for andre, men det eneste jeg kan noe om er egentlig data-matematikk og litt om min egen psykdom(er), jeg kan ikke så mye om andre fagfelt og spessielt ikke mer eksotiske varianter, det krever nok spisskompetanse folk flest ikke besitter og da er det vanskelig for de fleste å komme med gode svar på spørsmålene. Er ikke for å ignorere deg eller at jeg har noen negative tanker om deg har bare ikke noen fornuftige innspill desverre

Anonymkode: 0d957...e41

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke snakke for andre, men det eneste jeg kan noe om er egentlig data-matematikk og litt om min egen psykdom(er), jeg kan ikke så mye om andre fagfelt og spessielt ikke mer eksotiske varianter, det krever nok spisskompetanse folk flest ikke besitter og da er det vanskelig for de fleste å komme med gode svar på spørsmålene. Er ikke for å ignorere deg eller at jeg har noen negative tanker om deg har bare ikke noen fornuftige innspill desverre

Anonymkode: 0d957...e41

Ok.

AnonymBruker
43 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg later ikke som noeting, alt jeg skriver om meg selv og helsa og psyken min er sant (bare den tråden om at jeg lot som som jeg skrev tidligere, var 100 prisent usann)

Altså, det er snart ikke folk igjen her. Og etter at NHD tok pause (?) forsvinner de få som var igjen, virker det som. Ikke lett å få svar her nå. Vet ikke om andre helseforum, men prøv på Kvinneguiden: http://forum.kvinneguiden.no/forum/10-kropp-og-helse/

Anonymkode: 7e97e...707

10 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Hvis du ikke får noen svar så er det fordi ingen har noen gode svar å komme med, ikke fordi man ikke vil gi deg en sjanse til å være et verdig medlem på dol (hva nå et "verdig medlem" måtte være).

Annonse

20 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg var våken-drømmende. jeg såg lyslampa i taket fra senga i våkenheten, og jeg løftet opp hånda mi forran øynene mine, men kunne ikke se tommelen men bare ommrisset av tommelen med magiske gnister på.  Jeg var våken og drømmende samtidig. Ganske merkelig tillstand egentlig. Jeg prøvde å våkne og så ville jeg være i den verdenen av drøm jeg var i, for det var så gøy å se at tommelen min var usynlig med omriss av gnitrer.

Kalles dette lucid dreaming, å være våken mens man drømmer? Eller gjorde hjernen min sån at jeg hallusinerte tommelen min usynlig?

Jeg ser at du etterlyser svar på spørsmålet ditt, og jeg kan opplyse at jeg ikke har svart, fordi jeg ikke vet noe om dette.

Ha en fortsatt fin dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...