Blomsterfluen Skrevet 18. mars 2017 Skrevet 18. mars 2017 (endret) TenåringsGutten var hos en dame. Han ble sint å rasende, så sluttet han å fungere og spillte piano og gynget i sån hengekøybenk i hagen med hun damen som holt rundt ham for å trøste ham. Hvilken film var dette? Jeg husker jeg tenkte mye på denne scenen når jeg var i 10 års alderen og tilfeldigvis hadde sett denne scenen mens mamma såg på denne filmen. Endret 18. mars 2017 av Blomsterfluen 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 19. mars 2017 Forfatter Skrevet 19. mars 2017 12 minutter siden, Kayia skrev: Whats Eating Gilbert Grape? Er det en scene der, hvor han spillet piano, så plutselig klikker han og vugger seg selv og slutter å snakke? 0 Siter
Kayia Skrevet 19. mars 2017 Skrevet 19. mars 2017 (endret) Litt usikker, men har et vagt minne om at Gilberts autistiske lillebror ble trøstet av Becky (?) i en hengekøye i hagen etter å ha vært ute av seg. Husker ikke noen pianoscener, men nå er det lenge siden jeg har sett den også. Endret 19. mars 2017 av Kayia 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 Skrevet 19. mars 2017 42 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Er det en scene der, hvor han spillet piano, så plutselig klikker han og vugger seg selv og slutter å snakke? Nei. Anonymkode: 611e4...d6a 0 Siter
Kanonføde Skrevet 19. mars 2017 Skrevet 19. mars 2017 Tror ikke han spilte piano, var jo helt retardert. DiCaprio er forøvrig utrolig flink. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.