Villanda Skrevet 21. mars 2017 Skrevet 21. mars 2017 Hva med en ny tråd med oppdateringer i uken? Vil gjerne henge med, men synes det blir vanskelig med over 100 innlegg i EN tråd. Er det bare meg? 0 Siter
påskelilje Skrevet 21. mars 2017 Skrevet 21. mars 2017 En periode hadde vi "Ukas vekt" eller "Uten en tråd på fredagen" - altså veiing en gang per uke for de som prøvde å gå ned eller opp i vekt. Omtrent sånn som vi har på treningsforumet nå, med ukas trening. Det er greit for meg, jeg slenger meg sikkert på der jeg Noterer jevnlig vekta mi på et Excel-ark, og har en grafikk ved siden av som viser veldig tydelig om det går opp eller ned Jeg har jo hele tiden et håp om å gå ned litt, fordi jeg føler ikke at det tallet jeg veier, "er meg". Samtidig så har jeg trent ganske mye, har fått strammet meg opp, og er i ganske bra form, så jeg passer det meste av tøyet jeg har (og som jeg har hatt i mange år), og er ganske fornøyd. Men har fremdeles ikke mistet håpet om en dag å komme ned på under 70 kilo... Hvis du leder an, er det sikkert flere som henger seg på! 0 Siter
Villanda Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Skrevet 21. mars 2017 9 timer siden, påskelilje skrev: En periode hadde vi "Ukas vekt" eller "Uten en tråd på fredagen" - altså veiing en gang per uke for de som prøvde å gå ned eller opp i vekt. Omtrent sånn som vi har på treningsforumet nå, med ukas trening. Det er greit for meg, jeg slenger meg sikkert på der jeg Noterer jevnlig vekta mi på et Excel-ark, og har en grafikk ved siden av som viser veldig tydelig om det går opp eller ned Jeg har jo hele tiden et håp om å gå ned litt, fordi jeg føler ikke at det tallet jeg veier, "er meg". Samtidig så har jeg trent ganske mye, har fått strammet meg opp, og er i ganske bra form, så jeg passer det meste av tøyet jeg har (og som jeg har hatt i mange år), og er ganske fornøyd. Men har fremdeles ikke mistet håpet om en dag å komme ned på under 70 kilo... Hvis du leder an, er det sikkert flere som henger seg på! Hva delte dere da? Vekt? Bmi? Antall kg. ned/opp? Antall kg. igjen? Mål (men jeg gidder ikke måle annet enn på buksene/belter)? 0 Siter
Villanda Skrevet 21. mars 2017 Forfatter Skrevet 21. mars 2017 Akkurat nå, Villanda skrev: Hva delte dere da? Vekt? Bmi? Antall kg. ned/opp? Antall kg. igjen? Mål (men jeg gidder ikke måle annet enn på buksene/belter)? Har sånn graf på fitbit-appen tror jeg 0 Siter
påskelilje Skrevet 22. mars 2017 Skrevet 22. mars 2017 Var vel startvekt, ønsket vekt og dagens vekt tror jeg. Sikkert litt ulikt fra person til person 😊 0 Siter
emilie321 Skrevet 25. mars 2017 Skrevet 25. mars 2017 Jeg henger med på alt som kan være positivt 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.