AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 Skrevet 22. mars 2017 Er det gyldig grunn å bli sykmeldt pga tretthet i tidlig i svangerskapet? Kjennes ut som jeg er fyllesyk. Uggen, frysninger, ekstremt trøtt og svimmel innimellom. Trøttheten som er verst. Anonymkode: a0145...0ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 Skrevet 22. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det gyldig grunn å bli sykmeldt pga tretthet i tidlig i svangerskapet? Kjennes ut som jeg er fyllesyk. Uggen, frysninger, ekstremt trøtt og svimmel innimellom. Trøttheten som er verst. Anonymkode: a0145...0ed Ta det opp med legen. Kommer jo litt an på hvilken jobb du har.?. Personlig var jeg sykemeldt i begynnelsen av tre av mine fire svangerskap. Anonymkode: b4278...1d6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 Skrevet 22. mars 2017 Det jeg syns er mest vanskelig, er hvis jeg blir sykmeldt og folk begynner å spørre... er jo litt tidlig enda. men føler meg helt utkjørt. Fungerer jo deler av dagen, men vil mest sove Anonymkode: a0145...0ed 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 22. mars 2017 Skrevet 22. mars 2017 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg syns er mest vanskelig, er hvis jeg blir sykmeldt og folk begynner å spørre... er jo litt tidlig enda. men føler meg helt utkjørt. Fungerer jo deler av dagen, men vil mest sove Anonymkode: a0145...0ed Man blir jo ikke sykmeldt for trøtthet alene, men evt. for hva denne trøttheten fører til. Det er jo umulig for andre å si om du blir "sliten nok" til at sykmelding er på sin plass, omtrent alle gravide er jo trøtte. Husker jeg selv var veldig trøtt i mine svangerskap, og sov dessuten dårlig; måtte opp og tisse hver time omtrent. Men det gikk det og. Hva du jobber med er vel også relevant. Endret 22. mars 2017 av Xtra 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 Skrevet 22. mars 2017 Jobber i helsevesenet. Forrige svangerskap kastet jeg opp omtrent hver dag i 4 mnd. Men var ikke 100 prosent sykmeldt. Dro på jobb og kastet opp imellom slagene, men er mer sliten nå. Kanskje fordi jeg i tillegg har barn nå og ikke kan slappe av slik man kunne første gang. Anonymkode: a0145...0ed 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars 2017 Skrevet 22. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jobber i helsevesenet. Forrige svangerskap kastet jeg opp omtrent hver dag i 4 mnd. Men var ikke 100 prosent sykmeldt. Dro på jobb og kastet opp imellom slagene, men er mer sliten nå. Kanskje fordi jeg i tillegg har barn nå og ikke kan slappe av slik man kunne første gang. Anonymkode: a0145...0ed Snakk med legen din om dette, om det er lenge til neste kontroll så bestill en time kjapt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 Skrevet 22. mars 2017 Får se om ikke jeg kan få en time hos legen. Utrolig energifattig.. Anonymkode: a0145...0ed 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.