Gå til innhold

Har du en fin dag?

Har du en fin dag?  

7 stemmer

1. 1. Har du en fin dag?

• JA
      4
    • NEI
      3

Anbefalte innlegg

påskelilje

I går var jeg oppe 04.30 for å kjøre en gjest til flyplassen. Stønn! Fikk sove et par timer etterpå da jeg kom hjem (hadde fri).

Var til fysioterapeut, så et par timers tur i skogen, hjemom og kjørte dattera til tannlegen, og så hjem igjen. Om ettermiddagen var jeg med ei venninne på visning på et rekkehus hun lurer på om hun skal by på. Om kvelden fikk jeg med meg et interessant foredrag i kirka. Bakte brød og snakket med mann og ungdommer før jeg stupte i seng litt over midnatt. Klarer ikke å legge meg tidlig!!! Og hele familien er uforbederlige B-mennesker og drøyer og drøyer leggingen om kvelden... Bare hun minste kommer seg i seng i rimelig tid. En fin dag ja - timene fløy av gårde (den er så dyrebar den fridagen, så jeg prøver som regel å putte  litt for mye inn i den...)

I dag pøsregner det. Har ingen planer om uteaktiviteter, så svømmehallen rett etter jobb passer greit. Kjenner at jeg er trøtt. Er nok den tidlige morgenen i går som fremdeles sitter i kroppen...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er for lite aprilsnarr og for lite komiske tider i våre dager til å bli noen fin dag for meg i dag.

Funder på om jeg skal ta en tablett til i dag for å prøve å heve stemningsbilder mitt men er så redd det skal bli i overkant mye av medisinen på en dag.

Anonymkode: 50799...a40

AnonymBruker

Det svinger opp og frem. Tror vi alle har vårt å stri med. Sånn er det med alt. Noen kommer først og noen senere. 

Lurer litt på hvordan det skal gå når vi alle sliter med hvert vårt i bagasjen. 

Det livnar i lundar sier en gjerne. Der hunden ligger begravet skal enn ei gå. Man selger sine venner over lik når det gjelder og man må.

Det tror jeg.

Anonymkode: f96ab...5cc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...