Gå til innhold

Har du skytevåpen hjemme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg driver også med sportsskyting. Vi som driver med det føler vel den samme "mening med tilværelsen" som andre som driver med sin kjære hobby.

Anonymkode: 02dca...f2b

Ja, for all del, er ikke noe verre enn å løpe etter en ball.

Anonymkode: 24a12...4ba

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for all del, er ikke noe verre enn å løpe etter en ball.

De som spiller fotball synes sikkert det gir dem mer enn å bare løpe etter en ball :) 

å drive med sportsskyting gir mye mening og handler om mer enn å bare skyte. Å skyte er faktisk bare en del av det. 

Anonymkode: 624a3...081

AnonymBruker
17 minutes ago, AnonymBruker said:

De som spiller fotball synes sikkert det gir dem mer enn å bare løpe etter en ball :) 

å drive med sportsskyting gir mye mening og handler om mer enn å bare skyte. Å skyte er faktisk bare en del av det. 

Hva mer enn å treffe "blink" handler det om? Det er ikke leketøy.

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mer enn å treffe "blink" handler det om? Det er ikke leketøy.

For meg handler det om å perfeksjonere seg på noe. Analysere hva en kan gjøre bedre, trene på det, merke at trening gir resultater. Konkurrere med seg selv. Sette personlige rekorder. Kort sagt mestre.

I tillegg er det som mange andre hobbyer et sted der en treffer hyggelige mennesker med den samme interessen. Trivelig samvær med andre er bra :-)

Anonymkode: 02dca...f2b

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får begynne å skyte litt da.

Vi som er psyke får vel finne andre måter å sosialisere på, vel (og å holde hjemmet trygt). Jeg ville ihvertfall aldri turt å skaffe med våpen

Anonymkode: 4f0a3...936

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi som er psyke får vel finne andre måter å sosialisere på, vel (og å holde hjemmet trygt). Jeg ville ihvertfall aldri turt å skaffe med våpen

Du kan låne våpen i klubben og skyte i trygge omgivelser. Er ikke nødt til å ha eget våpen. Og tør du ikke ha våpen hjemme hvis du skal ha ditt eget kan du kanskje spørre om å få oppbevare det i klubben eller evt hos noen du kjenner. Tror ikke man får godkjent søknaden om våpen hvis man er for psyk? 

AnonymBruker
25 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei det er ikke et behov jeg har.

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan låne våpen i klubben og skyte i trygge omgivelser. Er ikke nødt til å ha eget våpen. Og tør du ikke ha våpen hjemme hvis du skal ha ditt eget kan du kanskje spørre om å få oppbevare det i klubben eller evt hos noen du kjenner. Tror ikke man får godkjent søknaden om våpen hvis man er for psyk? 

Våpen er så mangt ;) 

Anonymkode: d4595...52d

AnonymBruker
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Åh nei, det er for å forsvare om noen skulle bryte seg inn. Trues min sønn og min familie kan jeg garantere motstand.

Har du problemer med ex'en? Må vel være noe spesielt, dette er ikke normalt.

Annonse

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du problemer med ex'en? Må vel være noe spesielt, dette er ikke normalt.

Absolutt ikke noe problemer med exen. Definerer du hva som er normalt nå? Han i artikkelen hadde rørtang, kan lett skade mer det enn et enkelt balltre.

AnonymBruker
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Absolutt ikke noe problemer med exen. Definerer du hva som er normalt nå? Han i artikkelen hadde rørtang, kan lett skade mer det enn et enkelt balltre.

Rørtang og brekkjern er verktøy mange har fordi de skal mekke ting. Det er noe annet å ha det i redskapsboden enn å ha et balltre liggende klart under senga.

Virker ikke helt friskt, og hvordan tror du barn utvikles med mødre som sover med balltre under sengen? Best å holde bekymringene for seg selv i alle fall...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...