AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 Skrevet 30. mars 2017 - Men vi kom nå til enighet. Vel hjemme i Norge måtte vi så bestemme hvor vi kunne starte produksjonen med å legge på pizzafyllet og deretter få dem inn i frysemaskinen. Det endte med at jeg ringte til Ivar Moss på fabrikken i Stranda. «Vi lurer på om vi skal starte med frossenpizza og tenkte at det kunne passe å gjøre hos dere» sa jeg. «Klart det», svarte fabrikksjefen. Da samtalen var over, snudde Ivar Moss seg til kona og spurte «Ka faen e pizza?». http://www.dagbladet.no/mat/da-grandisen-ble-oppdaget-i-usa-ble-fabrikksjefen-pa-stranda-svar-skyldig/67435896 Anonymkode: d422a...b93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 Skrevet 30. mars 2017 Og så begynte hjulet å rulle... og i dag vet vi nordmenn alle hva en "pizza" er, og kan kose oss med en slik en, i alskens varianter, på daglig basis. Tenke seg til. Anonymkode: d422a...b93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 Ja, pizza er godt. Grandiosa også, selv om jeg spiser det sjeldent. blir lett lei grandis. Anonymkode: 7a0b6...69e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: - Men vi kom nå til enighet. Vel hjemme i Norge måtte vi så bestemme hvor vi kunne starte produksjonen med å legge på pizzafyllet og deretter få dem inn i frysemaskinen. Det endte med at jeg ringte til Ivar Moss på fabrikken i Stranda. «Vi lurer på om vi skal starte med frossenpizza og tenkte at det kunne passe å gjøre hos dere» sa jeg. «Klart det», svarte fabrikksjefen. Da samtalen var over, snudde Ivar Moss seg til kona og spurte «Ka faen e pizza?». http://www.dagbladet.no/mat/da-grandisen-ble-oppdaget-i-usa-ble-fabrikksjefen-pa-stranda-svar-skyldig/67435896 Anonymkode: d422a...b93 Jeg har hørt rykter om at det er noe 'lurings' med kjøttet? Stemmer det, eller er det bare 'tullings'? Anonymkode: a937a...95c 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt rykter om at det er noe 'lurings' med kjøttet? Stemmer det, eller er det bare 'tullings'? Anonymkode: a937a...95c Bare tull. M.U.K av fineste kvalitet. Mekanisk Utbeinet Kjøtt. DVS miljøvennlig slintrer av slakt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Er mest soyabønner. Anonymkode: d422a...b93 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.