Gjest på slankern Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg går på Noka-dietten. Men nå har det seg sånn at jeg blir gal av å bare drikke milkshaker. Kan det være ok å spise suppe til middag? De fleste supper har jo bare ca 100 kalorier pr dl? Så et måltid blir kanskje på 300 kalorier? Høres dette ok ut? Ellers tar jeg 3 noka milkshake hver dag - som tilsvarer 750 kalorier- Pluss suppe ( istedet for et fjerde milkshakemåltid) blir det altså rett over 1000. kalorier. Er dette ok? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poetica Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Jeg spiser også litt over 1000 (1000-1200 pr dag) kalorier om dagen, men jeg rører ikke pulver og denslags. Mye hyggeligere, og veldig effektivt, kanskje du skulle prøve det i stedet? Anbefales! Uansett; lykke til! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.