Gå til innhold

Slapp og trøtt

Gjest Marie

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lenge gått uten lyst på sex. Byttet p-piller (gikk på trionetta nå går jeg på yasmin) og merket da at den kom sakte men sikker tilbake. Men så fikk jeg meg en skikkelig jobb for et halvt år siden....og nå orker jeg rett og slett ikke.... er trøtt og sliten hele tiden. Spiser sunt gjør jeg og. Er det noe tilskudd jeg kan ta for å vekke kroppen litt til live?? Setter pris på hvis noen har et par gode råd å komme med.

Hilsen meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta deg en tur til legen og få sjekket diverse blodprøver, bla. jernlageret og stoffskiftet. Har du fått lavt stoffskifte, kan dette sørge for at sexlysten forsvinner og at du blir trøtt og slapp, ikke orker ting du normalt har krefter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur til legen og få sjekket diverse blodprøver, bla. jernlageret og stoffskiftet. Har du fått lavt stoffskifte, kan dette sørge for at sexlysten forsvinner og at du blir trøtt og slapp, ikke orker ting du normalt har krefter til.

Hei

Takker for raskt svar;) Jeg var hos legen for en stund siden fordi jeg var så trøtt hele tiden, men han fant ikke noe jeg manglet for å si det slik. Vet ikke om han testet hvordan stoffskiftet mitt var....er det slik man får testet gjennom vanlig blodprøve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok sliten.

Begynn med Ginseng (konsentrert)..det vil ta noen dager før du merker noe , men energien kommer !

Lykke til!

Hei igjen.

Ja jeg er egentlig villig til å prøve alt, så takk for tipset.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Takker for raskt svar;) Jeg var hos legen for en stund siden fordi jeg var så trøtt hele tiden, men han fant ikke noe jeg manglet for å si det slik. Vet ikke om han testet hvordan stoffskiftet mitt var....er det slik man får testet gjennom vanlig blodprøve?

Det skal være vanlig at legen sjekker stoffskiftet, men jeg har opplevd at ikke alle leger følger opp dette. Mange leger er ikke flinke nok til å bry seg om stoffskifteproblemer og pasientene kan oppleve å gå med denne sykdommen i årevis før de får hjelp. Det eneste som nytter er at man står på selv og forlanger at prøver blir tatt og følges opp skikkelig.

Som jeg nevnte tidligere kan det være andre ting som feiler deg også, så ta deg en tur til legen igjen. Du kan også lese mer om lavt stoffskifte på siden min her: http://home.online.no/~smidtlie

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Ja jeg er egentlig villig til å prøve alt, så takk for tipset.

Mvh

Ginseng er ikke for damer i fruktbar alder. Kjøp heller noe som heter Chisandra (tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være vanlig at legen sjekker stoffskiftet, men jeg har opplevd at ikke alle leger følger opp dette. Mange leger er ikke flinke nok til å bry seg om stoffskifteproblemer og pasientene kan oppleve å gå med denne sykdommen i årevis før de får hjelp. Det eneste som nytter er at man står på selv og forlanger at prøver blir tatt og følges opp skikkelig.

Som jeg nevnte tidligere kan det være andre ting som feiler deg også, så ta deg en tur til legen igjen. Du kan også lese mer om lavt stoffskifte på siden min her: http://home.online.no/~smidtlie

Lykke til!

Tusen takk for gode råd! Jeg stikker innom siden din og tar en titt.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...