Gjest Marie Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hei Jeg har lenge gått uten lyst på sex. Byttet p-piller (gikk på trionetta nå går jeg på yasmin) og merket da at den kom sakte men sikker tilbake. Men så fikk jeg meg en skikkelig jobb for et halvt år siden....og nå orker jeg rett og slett ikke.... er trøtt og sliten hele tiden. Spiser sunt gjør jeg og. Er det noe tilskudd jeg kan ta for å vekke kroppen litt til live?? Setter pris på hvis noen har et par gode råd å komme med. Hilsen meg;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Ta deg en tur til legen og få sjekket diverse blodprøver, bla. jernlageret og stoffskiftet. Har du fått lavt stoffskifte, kan dette sørge for at sexlysten forsvinner og at du blir trøtt og slapp, ikke orker ting du normalt har krefter til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Ta deg en tur til legen og få sjekket diverse blodprøver, bla. jernlageret og stoffskiftet. Har du fått lavt stoffskifte, kan dette sørge for at sexlysten forsvinner og at du blir trøtt og slapp, ikke orker ting du normalt har krefter til. Hei Takker for raskt svar;) Jeg var hos legen for en stund siden fordi jeg var så trøtt hele tiden, men han fant ikke noe jeg manglet for å si det slik. Vet ikke om han testet hvordan stoffskiftet mitt var....er det slik man får testet gjennom vanlig blodprøve? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Du er nok sliten. Begynn med Ginseng (konsentrert)..det vil ta noen dager før du merker noe , men energien kommer ! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Du er nok sliten. Begynn med Ginseng (konsentrert)..det vil ta noen dager før du merker noe , men energien kommer ! Lykke til! Hei igjen. Ja jeg er egentlig villig til å prøve alt, så takk for tipset. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnus Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Begynn å trimme, gå eller noe. Hvis du spiser ellers ganske fornuftig tenker jeg det gjør susen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hei Takker for raskt svar;) Jeg var hos legen for en stund siden fordi jeg var så trøtt hele tiden, men han fant ikke noe jeg manglet for å si det slik. Vet ikke om han testet hvordan stoffskiftet mitt var....er det slik man får testet gjennom vanlig blodprøve? Det skal være vanlig at legen sjekker stoffskiftet, men jeg har opplevd at ikke alle leger følger opp dette. Mange leger er ikke flinke nok til å bry seg om stoffskifteproblemer og pasientene kan oppleve å gå med denne sykdommen i årevis før de får hjelp. Det eneste som nytter er at man står på selv og forlanger at prøver blir tatt og følges opp skikkelig. Som jeg nevnte tidligere kan det være andre ting som feiler deg også, så ta deg en tur til legen igjen. Du kan også lese mer om lavt stoffskifte på siden min her: http://home.online.no/~smidtlie Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hei igjen. Ja jeg er egentlig villig til å prøve alt, så takk for tipset. Mvh Ginseng er ikke for damer i fruktbar alder. Kjøp heller noe som heter Chisandra (tror jeg). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Det skal være vanlig at legen sjekker stoffskiftet, men jeg har opplevd at ikke alle leger følger opp dette. Mange leger er ikke flinke nok til å bry seg om stoffskifteproblemer og pasientene kan oppleve å gå med denne sykdommen i årevis før de får hjelp. Det eneste som nytter er at man står på selv og forlanger at prøver blir tatt og følges opp skikkelig. Som jeg nevnte tidligere kan det være andre ting som feiler deg også, så ta deg en tur til legen igjen. Du kan også lese mer om lavt stoffskifte på siden min her: http://home.online.no/~smidtlie Lykke til! Tusen takk for gode råd! Jeg stikker innom siden din og tar en titt. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.