Gjest (Anonymous) Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Vet noen av dere om enkelte anti-depressiva kan "hemme" slankingen? Jeg har slanket meg i to uker og ikke gått ned et gram. For et år siden brukte jeg samme metode, og gikk ned en kilo i uken. I tilegg har jeg denne gangen begynt å trene to ganger i uken. Jeg bruker Remeron. Legen min sa, da jeg begynte med dem, at jeg antakelig ville gå opp i vekt på dem. Det stemte. Har gått opp 6 kilo etter at jeg begynte på dem, og nå vil jeg gjerne ned disse kiloene igjen. Men det virker som tablettene holder igjen. Kan det stemme, vet dere det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest victoria Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 jeg har det samme problemet med seroxaten jeg går på.Tråkige greier. Men jeg gikk opp 15 kg av den andre tabletten jeg går på og vil ned disse kg igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest victoria Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 jeg har det samme problemet med seroxaten jeg går på.Tråkige greier. Men jeg gikk opp 15 kg av den andre tabletten jeg går på og vil ned disse kg igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 jeg har det samme problemet med seroxaten jeg går på.Tråkige greier. Men jeg gikk opp 15 kg av den andre tabletten jeg går på og vil ned disse kg igjen. Kan virke som det generelt er problem å gå ned i vekt når man går på Antidepressiva? Har du snakket med din lege om det? Jeg har ikke gjort det - enda, men skal vel ringe en dag. Håper vi får et klart svar her, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest victoria Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Kan virke som det generelt er problem å gå ned i vekt når man går på Antidepressiva? Har du snakket med din lege om det? Jeg har ikke gjort det - enda, men skal vel ringe en dag. Håper vi får et klart svar her, da. Har nevnt det,men videre ble det ikke snakk om dette.Skal ta det opp til fredag når jeg skal dit. Håper du kan fortelle meg hva du kom fram til når du tar om dette temaet hos legen. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katie Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Jeg bruker oxo remeron. har ikke gått opp, men det er vanskelig å gå ned. Får det liksom ikke til.... Kan ikke du maile meg? [email protected] stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hei, Det er ikke uvanlig å ikke se resultater etter kun 2 uker med slanking. Sunn slanking krever tålmodighet, noe vi ofte ikke har når det gjelder slanking. Men Remeron kan øke appetitten og forårsake vektoppgang – og sådan gjøre det vanskeligere å gå ned i vekt. Det er dermed ikke sagt at det er umulig. Prøv bare å være tålmodig og se om ikke resultatene viser seg etter hvert. Ellers er nok legen din den beste å spørre om medisiner og bivirkninger. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.