Thomine Skrevet 23. januar 2002 Skrevet 23. januar 2002 Hei! Jeg går for tiden i Aktiv Sykmelding, sykmeldingsperioden min går ut 6 februar. kan jeg fortsette på Aktiv Sykmelding selv om Sykepengeperioden er brukt opp? har inne en søknar på Reh.penger, men har ikke fått svar på denne ennå. Er det mulig å bli 50% friskmeldt, og være 50% på hehabilitering, jeg tror jeg kan klare å jobbe 50 %, men ikke noe mer akurat nå, men er jo også avhengig av å ha en inntekt også da, så hvis jeg ikke kan få reh. penger for de resterende % så må jeg bare "bli frisk" så lenge det holder. Jeg går ikke lenger til noen form for behandling, den eneste behandlingen jeg nå får er aktiv arbeidstrening i form av Aktiv Sykmelding. Taknemlig for svar 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 23. januar 2002 Skrevet 23. januar 2002 Du kan ha "aktiv sykmelding" mens du har rehab.penger også. Det går også an å ha 50% rehab.penger ved siden av 50% jobb. Under opptrapping til fullt arbeid kan du ha mindre enn 50% rehab.penger også helt ned i 20% rehab.penger (i utg.punktet inntil 3 mndr, men forlengelse i inntil 3 mndr til kan vurderes) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.