Gå til innhold

Fiffig..


birdie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper den blir fjernet snart - folk må da få det med seg etter en stund... Selv de tregeste.

Jeg trykket cancel, og det kom inn likevel? Jaja - det er kanskje best å la den stå i et par dager. Kanskje jeg DA har skjønt greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trykket cancel, og det kom inn likevel? Jaja - det er kanskje best å la den stå i et par dager. Kanskje jeg DA har skjønt greia.

*gliser*

Trykk Refresh etter at du har lukket popupen, så er du der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Håper den blir fjernet snart - folk må da få det med seg etter en stund... Selv de tregeste.

Det er av hensyn til NYE brukere som kan være usikre på om innlegget har blitt sendt eller ikke. Håper det ikke medfører for stor irritasjon for våre erfarne brukere.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er av hensyn til NYE brukere som kan være usikre på om innlegget har blitt sendt eller ikke. Håper det ikke medfører for stor irritasjon for våre erfarne brukere.

Vennlig hilsen

No problem. Betre med det ekstra klikket enn dei tusen ekstra innlegga. Dei er definitivt meir irriterande for gamle brukarar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gliser*

Trykk Refresh etter at du har lukket popupen, så er du der!

Jadda, jadda. Har skjønt det nå. Jeg gjør aldri samme feil to ganger, nemlig. *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, jadda. Har skjønt det nå. Jeg gjør aldri samme feil to ganger, nemlig. *hehe*

*ler* Nå er den cancel-knappen borte. Da gjør jeg det i _hvertfall_ ikke mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er av hensyn til NYE brukere som kan være usikre på om innlegget har blitt sendt eller ikke. Håper det ikke medfører for stor irritasjon for våre erfarne brukere.

Vennlig hilsen

Jeg blir vel vant til den også. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er av hensyn til NYE brukere som kan være usikre på om innlegget har blitt sendt eller ikke. Håper det ikke medfører for stor irritasjon for våre erfarne brukere.

Vennlig hilsen

Den irriterer ikke meg i hvert fall. Koster ikke stort energi å trykke den bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er av hensyn til NYE brukere som kan være usikre på om innlegget har blitt sendt eller ikke. Håper det ikke medfører for stor irritasjon for våre erfarne brukere.

Vennlig hilsen

Den der var faktisk genial! Det er ikke alltid jeg er sikker på om jeg har prestert å treffe knappen skikkelig, og da har jeg trykket igjen!

Så det der skal dere ha ros for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er av hensyn til NYE brukere som kan være usikre på om innlegget har blitt sendt eller ikke. Håper det ikke medfører for stor irritasjon for våre erfarne brukere.

Vennlig hilsen

Nåja, jeg har ikke for vane å sende innlegg flere ganger, men jeg gjorde det første gang den meldingen dukket opp. Hmmm, tenke tenke, hadde jeg trykket på forhåndsvisning eller send, mon tro? Voila, to innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, jeg har ikke for vane å sende innlegg flere ganger, men jeg gjorde det første gang den meldingen dukket opp. Hmmm, tenke tenke, hadde jeg trykket på forhåndsvisning eller send, mon tro? Voila, to innlegg...

Hehe, eg og! Vart heilt forvirra av den der meldinga, og forstod ikkje om det var ei slags sendekvittering eller advarsel før innlegget skulle sendast... så eg trykte ein gong til eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg og! Vart heilt forvirra av den der meldinga, og forstod ikkje om det var ei slags sendekvittering eller advarsel før innlegget skulle sendast... så eg trykte ein gong til eg.

he,he de klarer nok aldri å sikre seg mot spam fra slike som deg, pirrka! (og meg)

Sett noen lekre hender i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...