Gå til innhold

Kvinnelig politi bør holde seg på kontoret!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette klippet viser hvorfor det er helt meningsløst å ha politikvinner ute på gatene. En liten tynn asylsøker overmanner tre stykker. De burde holdt seg til kontorarbeid eller trafikkontroller.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1325834744163017&id=100002095137405&_rdr

Anonymkode: 7a8c8...137

Fortsetter under...

AnonymBruker

Joa, meneh.. de bør få lov til å bli politi, men kvoteringen, hvor en har lavere krav for å bli politi dersom en er kvinne, når en møter samme virkelighet ute i verden, blir for dumt. Sålenge de møter de fysiske kravene guttene må møte. så må de få lov til å bli politi også.

Forøvrig synes jeg de er alt for snille, bare slå han med køllene fra 3 kanter, gjerne i hodet også, når han skal oppføre seg slik og risikere livet dems så får han føle det på kroppen selv og risikere livet sitt samtidig. Det er bare rettferdig, blir han alvorlig skadet og eller dør, så vil nok neste asylsøker tenke seg om to ganger før han kjører samme stunt

Forøvrig, kanskje offtopic, men på tide å stenge grensene for disse "asylsøkerne" ?, Ta en liten pause og se hva som skjer med landet og få kontroll igjenn, før en tar inn flere, det vil være mitt råd til svenskene (og nordmenn)

Lykke til

Anonymkode: 247ad...281

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste politikvinnen jeg kjenner er 1,86 høy, kraftig og sterk og jeg kan ikke skjønne at hun ikke skal gjøre en god jobb på gata.

Anonymkode: da811...294

Høres ut som en person med hormonfeil eller en som har tatt kjønnsskifte.

Anonymkode: 95c3d...bc7

Gjest Gargamel

Det er mange ting jeg tenker når jeg ser det klippet.

For det første er det tragisk å se at de ikke klarer å få kontroll på én mann. De har tross alt med seg en mannlig vekter. 

For det andre er det rart hvordan de trekker seg tilbake. Det er ikke bare fordi de er redde tror jeg. 

Jeg tror svensk politi er veldig opptatt av å ikke provosere. Jeg husker et amerikansk tv innslag (60 minutes) hvor politiet ikke ville følge tv teamet inn i et belastet område fordi det ville "provosert folk" . Tv temaet ble påkjørt med vilje, slått og sparket innen noen minutter. Jeg tipper det er det Trump så på tv. 

Jeg antar de har faglige begrunnelser og at det erfaringsmessig fungerer best på kort sikt å være tilbakeholden hvis man vil unngå at noen blir skadet. På lang sikt mister folk respekten og troen på politiet.

Jeg så på opptakskravene til politiskolen i Norge. Menn må ta 4x 60 kg i benkpress. Kvinner må ta 4x32,5 kg. Litt over halvparten altså. Når det er sånn kan man ikke rett etterpå late som om menn og kvinner er like. De bør ikke sende ut 3 kvinner for å håndtere en krakilsk fyr, sånn som de gjør i Sverige. I så fall bør en av dem være 1,86 høy og sterk. 

AnonymBruker
21 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg så på opptakskravene til politiskolen i Norge. Menn må ta 4x 60 kg i benkpress. Kvinner må ta 4x32,5 kg. Litt over halvparten altså. Når det er sånn kan man ikke rett etterpå late som om menn og kvinner er like. De bør ikke sende ut 3 kvinner for å håndtere en krakilsk fyr, sånn som de gjør i Sverige. I så fall bør en av dem være 1,86 høy og sterk. 

Veldig lave krav for gutta synes jeg, 60kg i benkpress klarer vel "så godt som alle" menn, til og med jeg, som er en liten anorektiker som ikke trener :P  Men 32kg.... :lol: det er jo ikke krav, finnes det noen som ikke klarer mer enn 32 kg i benkpress? Det betyr jo i praksis at det er ikke fysiske krav , dersom en er kvinnfolk ... 

Nei feministene får ta seg en bolle nå, en kan ikke kvotere seg ut av real life problems, i krig så vinner ikke pasifister, men de vil både være pasifister OG importere brutale islamist krigere til landet, og hvem skal ta seg av disse? Nei ikke de kvoterte feministene med stemmerett som slapp dem inn, så hvem skal gjøre det? Hæren?`Borgerkrig? herregud ass. Tror vi nesten må ta fra kvinnene stemmeretten, dette går i dass -_- 

Annonse

Gjest Gargamel
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig lave krav for gutta synes jeg, 60kg i benkpress klarer vel "så godt som alle" menn, til og med jeg, som er en liten anorektiker som ikke trener :P  Men 32kg.... :lol: det er jo ikke krav, finnes det noen som ikke klarer mer enn 32 kg i benkpress? Det betyr jo i praksis at det er ikke fysiske krav , dersom en er kvinnfolk ... 

Nei feministene får ta seg en bolle nå, en kan ikke kvotere seg ut av real life problems, i krig så vinner ikke pasifister, men de vil både være pasifister OG importere brutale islamist krigere til landet, og hvem skal ta seg av disse? Nei ikke de kvoterte feministene med stemmerett som slapp dem inn, så hvem skal gjøre det? Hæren?`Borgerkrig? herregud ass. Tror vi nesten må ta fra kvinnene stemmeretten, dette går i dass -_- 

Jeg er enig i at benkpress-kravet for menn (60kg) er ganske overkommelig.  De har også et krav om 4 pullups for menn. Det tenker jeg faktisk vil diskvalifisere mange av de største, sterkeste mennene på 1,95 og 110kg. Små spretter på 60 kg vil derimot klare seg helt fint.

Kvinner trenger bare 4 horisontale pullups, hvor helene hviler på en benk og man løfter ca halvparten av en allerede beskjeden kroppsvekt. En brande på 110 kg må løfte 110 kg. Ei jente på 60 kg må løfte 30 kg. Ned mot en fjerdedel. 

Jeg synes kravene til kvinner virker uforholdsmessig enkle. Jeg vil tro kvinner i snitt må trene mindre enn menn for å klare kravene.

AnonymBruker

Problemet ligger også i at de ikke trenger å bestå flere fysiske prøver etter at de har blitt politi. Burde vært fysiske prøver hvert år!

"alle" er så opptatt av likestilling, men kvotering skal man ha :blink:

Anonymkode: cc323...e41

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...