Gå til innhold

Om tre timer kommer Skattemeldingen for 2016

Skal du sjekke Skattemeldingen ved midnatt?   

5 stemmer

1. 1. Skal du sjekke Skattemeldingen ved midnatt?

• Ja, dette blir liddli spennende
      4
    • Nei, bryr meg ikke om det (mannen tar seg av økonomien)
      1
    • Betaler ikke skatt, vel
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får vel igjen noen få kroner tenker jeg. Men det mangler minst ett punkt i den avstemningen altså. Jeg gadd virkelig ikke sitte oppe i natt for å sjekke, men det er ikke fordi mannen tar seg av økonomien - jeg har full kontroll på min egen økonomi takk.

Nicklusheletida
18 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg får vel igjen noen få kroner tenker jeg. Men det mangler minst ett punkt i den avstemningen altså. Jeg gadd virkelig ikke sitte oppe i natt for å sjekke, men det er ikke fordi mannen tar seg av økonomien - jeg har full kontroll på min egen økonomi takk.

Jeg glemte det og kom plutselig på det igjen. Jeg hadde storvasking av leilighet i går og kom meg ikke i seng før 1.30. 

Angrer nå , kjenner jeg ;)

6 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Betale ned på huslånet eller sette på sparekonto tro ?

Litt av hvert, så har du penger lett tilgjengelig hvis det skjer noe akutt med bilen, varmtvannstanken eller noe sånt?  Forutsatt at ikke sparekontoen er veldig full fra før.

Nicklusheletida
2 minutter siden, laban skrev:

Litt av hvert, så har du penger lett tilgjengelig hvis det skjer noe akutt med bilen, varmtvannstanken eller noe sånt?  Forutsatt at ikke sparekontoen er veldig full fra før.

Jeg har blitt sååå fornuftig når det gjelder økonomi etter at jeg ble alene og fikk angst for ikke å greie meg økonomisk, så jeg tenker på det hele året :)

Men ja, det må bli slik :)

Annonse

AnonymBruker
11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Fikk igjen over 54.000.

Duverden. Bruker du skattetrekk som tvangssparing?

11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Halleluja ! :D Litt mer blir det nok når jeg får trukket i fra kjøring til og fra jobb.

Betale ned på huslånet eller sette på sparekonto tro ?

Kommer nesten an på hvor mye du har på sparekonto nå.

Anonymkode: 821db...f34

Nicklusheletida
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Duverden. Bruker du skattetrekk som tvangssparing?

Kommer nesten an på hvor mye du har på sparekonto nå.

Ikke bevisst i hvert fall :) Det eneste jeg kan tenke meg har skjedd, er at jeg har hatt samme skattetrekk som det året jeg fikk utbetalt lønn fra 2 arbeidsplasser. 

Jeg synes jo at jeg fikk lite utbetalt i fjor, så det var jo sløft at jeg ikke sjekket skattetrekket. Deilig nå i hvert fall .

Jeg svever litt i dag :)

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Ikke bevisst i hvert fall :) Det eneste jeg kan tenke meg har skjedd, er at jeg har hatt samme skattetrekk som det året jeg fikk utbetalt lønn fra 2 arbeidsplasser. 

Pass på å få satt ned skattetrekket i år da!

Nicklusheletida
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pass på å få satt ned skattetrekket i år da!

Jeg skal sjekke det. Kanskje det er justert i år iom at jeg hadde lavere inntekt i fjor enn året før. Jeg har dessuten gått opp ganske mye i lønn i år, så må passe på at jeg ikke får baksmell neste år nå . 

Det var forresten sløVt å skrive sløft :)

Skylder på lite søvn i natt. Da jeg endelig kom meg i seng, lå jeg å tenkte på hva som var mest fornuftig å gjøre med pengene. Det er nok det kjedeligste som er det mest fornuftige. Får vel betale ned på huslånet ;)

Andreaswell
19 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg skal sjekke det. Kanskje det er justert i år iom at jeg hadde lavere inntekt i fjor enn året før. Jeg har dessuten gått opp ganske mye i lønn i år, så må passe på at jeg ikke får baksmell neste år nå . 

Det var forresten sløVt å skrive sløft :)

Skylder på lite søvn i natt. Da jeg endelig kom meg i seng, lå jeg å tenkte på hva som var mest fornuftig å gjøre med pengene. Det er nok det kjedeligste som er det mest fornuftige. Får vel betale ned på huslånet ;)

Oh no, noen ganger må man bare kose seg også ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...