Gå til innhold

Damer! Er dette en tiltrekkende person?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Bør du ikke spørre de homofile herrene (hvis det er noen her)?

Anonymkode: 14973...f2c

Lurer på hva damer syns om denne typen menn? Sånn lær-homse. Blir de "skremt"? Ville de vært venn med en slik?

Anonymkode: ec645...e47

Annonse

Andreaswell
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva damer syns om denne typen menn? Sånn lær-homse. Blir de "skremt"? Ville de vært venn med en slik?

"Sånn lær-homse"? "Skremt"? "Ville blitt venn med"?

For guds skyld, det er snakk om et menneske! Tror du dette mennesket går rundt slik hele tiden? Tror du han er en dårlig venn, pga hans legning og stil? Guri malla så stigmatiserende!

AnonymBruker
2 minutes ago, Master said:

For guds skyld, det er snakk om et menneske! Tror du dette mennesket går rundt slik hele tiden? Tror du han er en dårlig venn, pga hans legning og stil? Guri malla så stigmatiserende!

Du er en moralist.

En person som bruker enhver anledning til å pirke på det andre sider, for å fremheve seg selv som en moralsk høyverdig person.

Kristne, vegetarianere, etc. etc.

*pjuk*

AnonymBruker
11 minutter siden, Master skrev:

For guds skyld, det er snakk om et menneske! Tror du dette mennesket går rundt slik hele tiden?

Det gjør han faktisk, mer eller mindre.

Så sånn er det med den saken.

Bilderesultat for rob halford

Andreaswell
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er en moralist.

En person som bruker enhver anledning til å pirke på det andre sider, for å fremheve seg selv som en moralsk høyverdig person.

Kristne, vegetarianere, etc. etc.

*pjuk*

Din beskrivelse her passer vel deg best?

Nei, jeg er ingen moralist. Men, jeg er opptatt av at begreper og språk skal være politisk korekt. Alle ser det dømmende i språket som ble brukt av trådstarter.

Hva er galt med vegeterianere?:blink: 

AnonymBruker
16 timer siden, Master skrev:

Nei, jeg er ingen moralist. Men, jeg er opptatt av at begreper og språk skal være politisk korekt. Alle ser det dømmende i språket som ble brukt av trådstarter.

Ser du at du selv dømmer ved den siste uttalelsen ? . Hvorfor stiller du bare spørsmål ved vegetarianere ?. 

Mye dobbeltmoral blant flere her. Man generaliserer og dømmer andre man mener er dømmende osv osv ;)

Anonymkode: 67719...720

AnonymBruker
16 hours ago, Master said:

Det at du tolker det slik har nok med dine egne følelser og tanker å gjøre. Hvordan vi tolker verden påvirkes av bias. Projeksjon, er også et sentralt begrep her. Dette er et av mine favorittband, og jeg syns denne vokalisten er en av musikkhistoriens fremste.

Det er ikke noe galt med vegetarianisme. Det er noe galt med mennesker som kaller andre mordere om de spiser en kotelett.

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Painkiller er et av mine favorittalbum. Resten er kanskje ikke "genialt".

Kan det klassifiseres som favorittband hvis bare ett av 17 album er genialt?  Hm.

Andreaswell
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser du at du selv dømmer ved den siste uttalelsen ? . Hvorfor stiller du bare spørsmål ved vegetarianere ?. 

Mye dobbeltmoral blant flere her. Man generaliserer og dømmer andre man mener er dømmende osv osv ;)

Anonymkode: 67719...720

Jeg dømmer ikke ved min siste uttallelse. Jeg kunne fint stilt spm; hva er galt med kristne også, men så ikke poenget med det. 

Mye dobbeltmoral ja, men jeg er ikke en av dem, bare så det er sagt. Jeg er meget open minded, og ser på mennesker som mennesker, uavhengig av klær, legning, hudfarge, religion, politiske meninger osv. Det er ikke alltid lke lett å vise dette gjennom tekst, da jeg er bedre på muntlig tale. Jeg kan lett misforstås når jeg skriver, dessverre.

Andreaswell
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at du tolker det slik har nok med dine egne følelser og tanker å gjøre. Hvordan vi tolker verden påvirkes av bias. Projeksjon, er også et sentralt begrep her. Dette er et av mine favorittband, og jeg syns denne vokalisten er en av musikkhistoriens fremste.

Det er ikke noe galt med vegetarianisme. Det er noe galt med mennesker som kaller andre mordere om de spiser en kotelett.

Klart, alt man tolker og oppfatter har med egne følelser, tanker og opplevelser å gjøre. Men ikke kun det. Jeg ser klart en meget dømmende undertone i det som ble skrevet, og det er jeg sikker på at fler gjør også. Mulig denne personen er som meg, dårlig på å få frem et poeng skriftlig, but still.

Og ja, er enig i det siste du skrev.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...