Gjest Kreatingutt Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei! Jeg er en gutt som trener ganske flittig. Onsdag 23.01.02 startet jeg med kreating. Jeg gjorde en enorm tabbe. På boksen, (Merke: Nautimin) Stod det at jeg skulle ha en start dose den første uka, med 4x5 g 5/7 ganger i den første uka. Det lå ei lita skjee oppi boksen som jeg misforstod helt på, jeg trodde den med full topping innehold 1 gram, (IKKE SPØRR HVORFOR, JEG ER BARE DUM), så jeg tok 5 slike skjeer om morningen og svelget ned, etterpå laget jeg en dose til med 5 slike skjeer og tok med meg på skolen og svelget ned. Etter jeg hadde tatt den andre dosen, fikk fant jeg ut at jeg hadde tatt helt totalt feil av den skjeea jeg trodde var 1 gram. Den va fem gram! Jeg hadde da tatt ikke bare en, men TO doser på hver 25 gram, tilsammen 50 gram på en dag!!!! Det er jo helt forskrekkelig å hørre, fordi 50 gram skal man ta på to uker, eller det er 40 gram på to uker! På skolen måtte jeg tisse ganske mange ganger, men det kan også ha med at jeg drakk uhorvelig med vann den dagen , for å få skyllt det ut av kroppen. Var hele 7-8 ganger på do, bare på skolen. Kreatin kommer jo fra leveren, har jeg ødelagt leveren helt elle? Vanligvis pleier jeg og gå ofte på do for å tisse, men ikke så mange ganger. Jeg har begynt med vanlig dosering, eller rektig dosering av kreatin nå, men bør jeg stoppe? Jeg må ofte på do, men ikke så mange ganger som den gangen. Har jeg ødelagt leveren helt?? Håper på svar raskt! Hilsen urolig gutt på nyfyllte 18 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 *Ler* Ingen grunn til å overdrive kreatinets skadevirkinger. Du skulle fint kunne dytte i deg en boks, morgen, middag og kvelds, uten at leveren din vil bli fucka opp av den grunn Det kroppen ikke klarer å ta opp flyter ut med urinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Kreatingutt. Dette har nok gått bra. Det man er redd for, er for store doser over lang tid uten pauser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.